Mænd!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.440 visninger
15 svar
0 synes godt om
4. august 2010

Tynen

Jeg er skide træt af min lige i øjeblikket - Am I all alone?

Nok har vi ferie, men behøver alt bare foregå i slowmo?!!!
Er træt af byggerod, er træt af at alt bare bliver taget som en selvfølge mht. ungerne, er bare træt, træt, træt (Og en smule gnaven - Altsammen sikkert fordi at jeg skal starte på arbejde lige om lidt)!!!!!

Tak for lån af tid din til mit udbrud  
Det letted´

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2010

Lulle25

du trænger til et kram. Hvornår starter du på job? Kender den godt den stressende fornemmelse man har når man skal starte på job. Skal selv starte på mandag.

Bed ham om og tag ungerne en times tid eller to, gå ud og shop lidt uden børn, eller bare gå en tur, det hjælper

Kram

Anmeld

4. august 2010

Bamme

ÆÆÆÆÆÆÆÆVVVVVVVVVV

Anmeld

4. august 2010

Muffinmus

kan sgu godt forstå dig...gør det ikke bedre  at han forventer dU passer begge unger hele ferien

Men skal du have en fridag så er det jo bye bye med køkkenets fremgang...også selv om det er slowmo lige nu.

Men ellers bare sig til ham, hej hej, skat, smutter lige e par timer, der står makrel i køleskabet, smækker døren og FARVEL:-)DEt tør du bare ikke, du kan jo ikke forlade dine unger hos din STAKKELS mand..

Anmeld

4. august 2010

Tynen

MariaE skriver:

kan sgu godt forstå dig...gør det ikke bedre  at han forventer dU passer begge unger hele ferien

Men skal du have en fridag så er det jo bye bye med køkkenets fremgang...også selv om det er slowmo lige nu.

Men ellers bare sig til ham, hej hej, skat, smutter lige e par timer, der står makrel i køleskabet, smækker døren og FARVEL:-)DEt tør du bare ikke, du kan jo ikke forlade dine unger hos din STAKKELS mand..

Det er også mere det der issue med at hvis jeg optager ham en dag, så går der en dag længere med at få det lortekøkken færdig.
Jeg er sikker på at han nok skulle tage en day off hvis jeg bad om det.. Meeeen, jeg håber jo hele tiden på at NU, eller NU, eller NU!! står køkkenet færdigt
Troede satme ikke at det var et evighedsprojekt (Selvom vi kun kører på 2. uge    )

Humøret er, by the way, en del bedre nu! Havde bare et meltdown imorges da jeg opdagede at man rent faktisk bliver nødt til at vente på at ting skal tørre før man kan lave videre på det

Og nej - Slippe de unger er jeg bare en lort til.. Surprise!!

Anmeld

4. august 2010

Tynen

Bamme skriver:

ÆÆÆÆÆÆÆÆVVVVVVVVVV

MØS!

Anmeld

4. august 2010

Tynen

du trænger til et kram. Hvornår starter du på job? Kender den godt den stressende fornemmelse man har når man skal starte på job. Skal selv starte på mandag.

Bed ham om og tag ungerne en times tid eller to, gå ud og shop lidt uden børn, eller bare gå en tur, det hjælper

Kram

Jeg skal først starte d. 16., så der er lidt tid at rende på endnu.

Puha, er du helt klar til at skulle starte?
Er du helt afklaret med at "det var så den barsel"?

Synes selv at tiden er fløjet afsted.
Jeg kan slet ikke greje hvordan hverdagen skal komme til at hænge sammen når jeg starter på job.
Jeg fatter faktisk ikke at jeg havde tid til at gå på arbejde før i tiden

Tja, indre krise har jeg i hvert fald, og det gør det så nok ikke nemmere at vi først gik i gang med at ordne badeværelse i juni (hvor det pludselig kom til at tage 4 uger længere, fordi at folk ikke kan overholde aftaler) og nu køkken.
Så får man altså lidt stress på her til sidst.

Skal dog til staden med en veninde imorgen UDEN unger, så det var bare et mindre meltdown fra min side af i morges

Anmeld

4. august 2010

Lulle25

Tynen skriver:

Jeg skal først starte d. 16., så der er lidt tid at rende på endnu.

Puha, er du helt klar til at skulle starte?
Er du helt afklaret med at "det var så den barsel"?

Synes selv at tiden er fløjet afsted.
Jeg kan slet ikke greje hvordan hverdagen skal komme til at hænge sammen når jeg starter på job.
Jeg fatter faktisk ikke at jeg havde tid til at gå på arbejde før i tiden

Tja, indre krise har jeg i hvert fald, og det gør det så nok ikke nemmere at vi først gik i gang med at ordne badeværelse i juni (hvor det pludselig kom til at tage 4 uger længere, fordi at folk ikke kan overholde aftaler) og nu køkken.
Så får man altså lidt stress på her til sidst.

Skal dog til staden med en veninde imorgen UDEN unger, så det var bare et mindre meltdown fra min side af i morges

Så må du bare have en super skøn tur, tror lige det er det der skal til for at lade en travl mor op

Er ved atvære klar, men det bliver lidt vildt da Palle skal alevere unger og det kan tælles på en hånd, på nuværende tidspunkt, de gange han bare har givet en af dem tøj på. Tror det bliver godt for ungerne.

Og kender alt for godt det med husprojekter, vores skulle være færdig den 1/7 men nu hedder det den 1/11 så vi må se, er så træt af det.

Du må sparke ham manden lidt i enden og bede ham om og tage ungerne lidt så du lige kan få lidt luft

knus

Anmeld

4. august 2010

Tynen

Så må du bare have en super skøn tur, tror lige det er det der skal til for at lade en travl mor op

Er ved atvære klar, men det bliver lidt vildt da Palle skal alevere unger og det kan tælles på en hånd, på nuværende tidspunkt, de gange han bare har givet en af dem tøj på. Tror det bliver godt for ungerne.

Og kender alt for godt det med husprojekter, vores skulle være færdig den 1/7 men nu hedder det den 1/11 så vi må se, er så træt af det.

Du må sparke ham manden lidt i enden og bede ham om og tage ungerne lidt så du lige kan få lidt luft

knus

Uh, det bliver da spændende med den nye fordeling, meeeen mon ikke at han (Og ungerne) klarer den uden mor?!
(Og den sætning skulle så bare slet ikke komme fra mig   )

Arhmen, husprojekter? Er der noget mere humør- og energidrænende? Jeg tror det faktisk ikke.
(Eller, det skulle da lige være svigermødre)

Hvordan var det - Var I ved at sætte det hele i stand, eller husker jeg helt forkert?!

Anmeld

4. august 2010

Lulle25

Tynen skriver:

Uh, det bliver da spændende med den nye fordeling, meeeen mon ikke at han (Og ungerne) klarer den uden mor?!
(Og den sætning skulle så bare slet ikke komme fra mig   )

Arhmen, husprojekter? Er der noget mere humør- og energidrænende? Jeg tror det faktisk ikke.
(Eller, det skulle da lige være svigermødre)

Hvordan var det - Var I ved at sætte det hele i stand, eller husker jeg helt forkert?!

Ja svigermødre haha de er en sjov kop te

Vi købte sidste år et hus fra 1929 der skulle gennem renoveres. Vi vagte så at grave kælder ud også og det tog ret lang tid. Men 340 kvm der skal sættes i stand tager bare 1000 år, så jo kender den drænende fornemmelse.

Og jeg tror vores børn kommer til at savne mor og 110%omvendt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.