Skal da love for jeg holder ferie.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

248 visninger
2 svar
0 synes godt om
3. juli 2008

Susan1978

Det er første gang jeg er på puteren i dag.. 8D

Men vi har dælme også haft drøn på siden i tirsdags.

der var vi i ikea og købe ny sofa. og en hel masse andet.. :P

på billedet er benene ikke kommet på endnu.

igår var jeg i nykøbing og få ordnet en masse, havde en masse tøj jeg skulle ha byttet rundt omkring og det lykkedes dælme selvom det er 2 mdr siden jeg har købt det. også havde vi gæster i aftes.

og i dag tøser - hold fast, der har jeg ligget 4 timer på min røv og ordnet terrase.. luget den mellem fugerne for ukrudt.. alt imens Emil bare legede rundt i haven og nød at hans søster var i børnehave og ikke kunne kyle rundt med ham. :)

Det skal lige siges at JEG IKKE ORDNER HAVE. Hvis det stod til mig havde vi noget der slet ikke skulle ;) jeg vil ikke engang sige en stor græsplæne for jeg kan jo ik tåle den.

Så jeg er noget stolt af mig selv.. hihi. men fuck da også et flot resultat..

i morgen tror jeg måske jeg kaster mig over det eneste bed vi har... det trænger virkelig også.. men jannik har mere travlt med at bygge en eller anden bænk i hans fiskehus.. (?)

kæmpe knus til jer alle.

Susan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2008

ivfmarie

ahh det lyder sgu dejligt Susan!!

Siden det nu er første gang du er på idag, så vil jeg lige fremhæve to datoer;

13.juli: babytræf ved BM
4.oktober: septemberfest, der er blevet til oktoberfest (for at vi to kunne komme med (L))

Husk at sætte krydser - og nyd ferien

Marie - med en god opskrift på en "ww-billig" fiskeret - hvis du har lyst?

Anmeld

3. juli 2008

Loggidut

holder du bare ferie...uden mig (L)

hmmm, aj hvis ferie er at ligge med røven opad og samle ukrudt...så kan du godt glemme at jeg vil være med, jeg er noget så inaktiv i de her dage, det eneste min hjerne kan koncentrere sig om er det skide bryllup!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.