Jeg er ny bruger herinde, og er 20år. har fast kæreste, og vi har det dejligt. i sep. 2007 mistede jeg tvillinger og var 20+6 henne... Det hårdeste i mit "korte" liv både at accepterer, leve med, forstår og samtidig kunne komme viderer med.
I >Dec. 2007 blev jeg så gravid igen men opdagede det først tidlig i Marts nær vores 20års fødselsdag. ( d.25 )
Til nakkefoldskanning viser det sig at barnet lider af en defekt hjerskal, og hjernen vokser uden for hovedet, og derfor måtte en kirurisk abort i tale.
I hele mit liv har jeg aldrig oplevet noget der kunne vælte mig så meget som at miste min egen sjæl.. mit liv.. mit køb og blod.. det har været et skrækkeligt år for min kæreste og jeg og ikke mindst for vore familier som intet har kunnet stille op, andet end at se op i sorg.
Jeg har netop fundet ud af jeg igen er gravid, dog på en meget ubehagelig måde. jeg styrt blødte sent om aftenen og Randers Sygehus ville selvfølgelig ikke se mig.. jeg blev sendt til skanning at vagtlægen dagen efter og kom derop og var siker på jeg var gravid og havde endnu engang mistet en ønsket og planlagt baby.. Heldigvis viste det sig at jeg hjertet slog, den lille ærte bevægede sig livligt i mig, og jeg var lykkelig.. ugen efter var jeg til skanning igen og igen liv og glade dage i maven. Man kan se på mig jeg er gravid, og elsker min mave.. Er 8+4 dage henne idag... Skal til skanning igen d. 16/7 altså i 10uge.
Jeg er skrækslagende, bange, og jeg bliver enorm syg bare af tanken om at skulle blive skuffet igen. alle siger jeg ikke skal tænke over det. men helt ærlig. folk der har prøvet at miste noget så elsket som ens egen baby, ved hvad jeg taler om når jeg siger. DET KAN MAN BARE IKKE....
Jeg skriver herinde for at fortælle jeg er her, min historie, og at jeg trænger til opbakning men samtidig forståelse fra nogen jeg ikk kender..
Knus og Kram
maria :'(
Anmeld