Savner jer...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

766 visninger
10 svar
0 synes godt om
3. juli 2008

Tut

Ih jeg savner jeg sådan tøser (L)

Jeghar bare ikke haft tid til Baby.dk i denne uge..

Er startet op på job, og Noah er snot syg :(

Noah har været hos mine svigerforældre i går og i dag havde Christian ham hjemme, og de var til lægen.

Han hoster og snotter og har gjort det i en uge nu og det bliver bare ikke bedre, men lægen sagde at det "bare" var alm. forkølelse.

Og jobbet.... Det er jo lige som at køre cykel, man glemmer det ik når man først har lært det, så jeg er allerede i fuld gang lige som indenjeg gik på barsel.. Men er dog glad for at jeg har fri kl. 15 (arberjder 7:30-15), det er skønt, så kan jeg hente Noah kl. 15:20 og nå at have 1 time med ham alene inden Christian kommer hje´m,og der råhygger vi bare. :D

Anyway, ville bare lige sige at jeg er her endnu, selvom jeg ik er så aktiv.

Knus til alle i dejlige kvinder.

Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2008

Siber

I lige måde tut, har faktisk savnet dig, men tænkte at du nok havde travlt! Jeg har også travlet, er jo også startet på job, men var hjemme i dag med Johanna - barnets 1. sygedag
Johanna er frisk igen, lidt snot måske men ingen feber!

God bedring med Noah
Knus Siber

Anmeld

3. juli 2008

ivfmarie

Hej Tutski!
Jeg tænkte godt nok lige på at smide et indlæg til dig. Ville lige høre om du havde fået job nr 2?

Øv hvor er det trælst at Noah er snottet, men jeg lover dig at han snart bliver frisk igen - det gør de altid. :P

Dejligt at du lige tænker på os selv om du er en travl buisness woman nu... ;)

Knus Marie

Anmeld

3. juli 2008

Loggidut

ja øv med ham Noah, men jeg tror altså det ligger i luften, der er bare så meget snotteri rundt omkring!

Nu syntes jeg godt nok du skal komme ind i kampen igen...smide mand, hus og børn + job over bord, og være her hos os igen...lol...

aj bare i har det godt, det er det vigtigste...men savnet er du sørme også!

Anmeld

3. juli 2008

ka li ja

jeg savner dig også tutter:D
hat godt tænkt på hvor du blev af!! men jeg frygter også bare at starte igen... der blir jo ikke tid til noget!!8(

Anmeld

4. juli 2008

Ny mor

Savner også dig, Tut :D Hvordan gik det egentlig med job nr. 2? Håber Noah snart er frisk igen. Marius snotter også lidt for tiden. Han blev vaccineret i går, men det er heldigvis ikke blevet værre af det. knus Birgitte (ikke gravid....:'(, bare forvirret.....)

Anmeld

4. juli 2008

ka li ja

[citat][f][småt]Birgitte (ny mor) skriver:[/småt][/f] Savner også dig, Tut :D Hvordan gik det egentlig med job nr. 2? Håber Noah snart er frisk igen. Marius snotter også lidt for tiden. Han blev vaccineret i går, men det er heldigvis ikke blevet værre af det. knus Birgitte ([rød]ikke gravid....:'(, bare forvirret.....)[/[/rød]citat] jamen søde hva så da??? har du været ved doktor?

Anmeld

4. juli 2008

Ny mor

[citat][f][småt]ka li ja skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Birgitte (ny mor) skriver:[/småt][/f] Savner også dig, Tut :D Hvordan gik det egentlig med job nr. 2? Håber Noah snart er frisk igen. Marius snotter også lidt for tiden. Han blev vaccineret i går, men det er heldigvis ikke blevet værre af det. knus Birgitte ([rød]ikke gravid....:'(, bare forvirret.....)[/[/rød]citat] jamen søde hva så da??? har du været ved doktor? [/citat] Nej, det nåede jeg ikke - jeg fik min mens 1 uge over tid? Fatter nul og niks, da det altid plejer at komme på klokkeslet.....og jeg har haft det SÅ underligt.....og var overforsigtig og opførte mig gravid til vores fest...ævvvvv, bævvv.....vi vil forsøge éen gang mere til efteråret...knald eller fald....ellers "nøjes" vi med de to terriorister vi allerede har :P

Anmeld

4. juli 2008

ka li ja

øv bøv når man lige har sat sig op til det!!!!!!
men ja s gir vi den lige gas til oktober, og så kan i humpe vidre bagefter;)
men husk det skal først være bagefter, for jeg vil gi den max gas med dig techno mom!!!!

Anmeld

4. juli 2008

Ny mor

ka li ja skriver:

øv bøv når man lige har sat sig op til det!!!!!!
men ja s gir vi den lige gas til oktober, og så kan i humpe vidre bagefter;)
men husk det skal først være bagefter, for jeg vil gi den max gas med dig techno mom!!!!

Deal ;) (C)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.