Victoria Sophias vej til mine arme d. 29. juli <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. august 2010

Svane83

ChristinaS skriver:

Tusind tak - Ja det var ikke lige sådan jeg troede min fødsel skulle være - fingre for at din fødsel bliver let og ligetil  og et tip, brug din vejrtrækning og gå med veerne - lad kroppen arbejde for dig. Den er skabt til det. Alt andet er så lige meget, andre folks fødsler er ikke din fødsel, når andre fortæller alle de der historier om det de har været igennem, så husk på at det er deres fødsel og ikke din. Blot et lille tip som var tiol STOR gavn for mig.

Knus

Tak skal du have for tippet, det vil jeg forsøge at huske når tiden kommer.

Carina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2010

mor-til-vanessa

ChristinaS skriver:

Tusind tak - ja vi har det rigtig godt, har fået den perfekte start på livet sammen så kunne ikke ønske mig noget bedre.

Ja jeg tuder altid når jeg læser om andres fødsler men ja det gik lige pludselig stærkt og var dælme også bange for at hun lige pludselig kom i taxaen... meeeen heldigvis havde jeg jo den mest kompetente taxi chauffør, der havde prøvet det her masser af gange. Nu synes jeg det er sjovt, men der kunne jeg ha slået ham ihjel  Glæder mig også til at følge jer og tak for dit venskab herinde er ganske sikker på at vi nok skal få rigtig meget gavn af hinanden.

ja bagefter er det altid sjovt at kigge tilbage på. men der er aldrig noget der er sjovt når man lige står i det.

det var så lidt, er sikker på vi skal komme til at snakke en del.

mange knus

Anmeld

6. august 2010

smokin

ChristinaS skriver:

Tusind tak - ja det var også noget af en fødsel og du kan tro jeg tuder dagligt over det  synes det er så ubeskrivelig stort at være mor

Uhhh altså!!! Stort tillykke... kigger på min egen og tænker "har hun været så lille" og der er kun gået 2,5 måned..

Anmeld

6. august 2010

CS

Zette skriver:

Uhhh altså!!! Stort tillykke... kigger på min egen og tænker "har hun været så lille" og der er kun gået 2,5 måned..

Ja kunne forstille mig at det pludselige går stærkt - kan slet ikke begribe at min allerede er 8 dage i dag... synes jo nærmest det var i går jeg lå på Riget  Du må ligge opdateret billeder ind af svesken, sidder jo og bliver helt nysgerrig

Anmeld

6. august 2010

CS

mor-til-vanessa skriver:

ja bagefter er det altid sjovt at kigge tilbage på. men der er aldrig noget der er sjovt når man lige står i det.

det var så lidt, er sikker på vi skal komme til at snakke en del.

mange knus

you got it

Anmeld

6. august 2010

CS

Svane83 skriver:

Tak skal du have for tippet, det vil jeg forsøge at huske når tiden kommer.

Carina

yes kan virkelig anbefales

Anmeld

6. august 2010

rasser32

ChristinaS skriver:

Så blev det min tur til at bliver mor til den smukkeste lækreste dejligeste mest vidunderlige lille lækre baby

Fødslen var en turbo fødsel og hvis du vil kan du læse hele beretningen på min blog her http://christinasogaard.blogspot.com/2010/08/sa-blev-man-mor-til-lille-lkker-baby.html?spref=fb

Men billeder skal i ikke snydes for

Nej hvor er hun bare nuser

Anmeld

6. august 2010

smokin

ChristinaS skriver:

Ja kunne forstille mig at det pludselige går stærkt - kan slet ikke begribe at min allerede er 8 dage i dag... synes jo nærmest det var i går jeg lå på Riget  Du må ligge opdateret billeder ind af svesken, sidder jo og bliver helt nysgerrig

Det her er fra i forgårs... 67 dage gammel!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. august 2010

B&J

ChristinaS skriver:

Tusind tak, ja hun er lige til at spise

jaaaa det er de dejlige børn især deres små tær og hænder

Anmeld

7. august 2010

CS

B&J skriver:

jaaaa det er de dejlige børn især deres små tær og hænder

hihi ja og ikke mindst næsen og de små øre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.