Victoria Sophias vej til mine arme d. 29. juli <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2010

mor-til-vanessa

ChristinaS skriver:

Så blev det min tur til at bliver mor til den smukkeste lækreste dejligeste mest vidunderlige lille lækre baby

Fødslen var en turbo fødsel og hvis du vil kan du læse hele beretningen på min blog her http://christinasogaard.blogspot.com/2010/08/sa-blev-man-mor-til-lille-lkker-baby.html?spref=fb

Men billeder skal i ikke snydes for

har lige læst din fødselsberetning på din blog.

begyndte næsten at tude og var helt tilbage til min egen fødsels. hvor er det dejligt at læse at de hele gik godt. det var godt du nåede at komme derud og ikke endte med at føde i taxaen.

glæder mig til at se endnu flere billeder.

knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2010

Tina2

Eiiii, endelig kom hun- stoooort tillykke med din smukke datter, Christina! Fantastisk dejlig FB at læse, dejligt det hele gik så godt og hurtigt :-)))))))

Anmeld

6. august 2010

CS

mor-til-vanessa skriver:

har lige læst din fødselsberetning på din blog.

begyndte næsten at tude og var helt tilbage til min egen fødsels. hvor er det dejligt at læse at de hele gik godt. det var godt du nåede at komme derud og ikke endte med at føde i taxaen.

glæder mig til at se endnu flere billeder.

knus

Tusind tak - ja vi har det rigtig godt, har fået den perfekte start på livet sammen så kunne ikke ønske mig noget bedre.

Ja jeg tuder altid når jeg læser om andres fødsler men ja det gik lige pludselig stærkt og var dælme også bange for at hun lige pludselig kom i taxaen... meeeen heldigvis havde jeg jo den mest kompetente taxi chauffør, der havde prøvet det her masser af gange. Nu synes jeg det er sjovt, men der kunne jeg ha slået ham ihjel  Glæder mig også til at følge jer og tak for dit venskab herinde er ganske sikker på at vi nok skal få rigtig meget gavn af hinanden.

Anmeld

6. august 2010

CS

Tina2 skriver:

Eiiii, endelig kom hun- stoooort tillykke med din smukke datter, Christina! Fantastisk dejlig FB at læse, dejligt det hele gik så godt og hurtigt :-)))))))

Tusind tak - Ja laaaaaaaaaaaangt om længe - men så var der dælme også fart på  

Anmeld

6. august 2010

CS

Chalala85 skriver:

Hvor er hun bare smuk, stort tillykke med hende

Tusind tak - ja hun er gudinde lækker

Anmeld

6. august 2010

CS

Bell skriver:

Nøøøj hvor du stråler søde

No wonder

Tak sweety, nej man kan jo ikke andet - glæder mig til at se jer alle på søndag og eeeeeeeeeeeeendelig som fuldgyldigt medlem af 2 stk nu.

Knus

Anmeld

6. august 2010

CS

MoarHvidovre skriver:

STORT tillykke med prinsessen

Tusind Tak

Anmeld

6. august 2010

CS

Chamomile skriver:

Stort tillykke, hun ser skøn ud

Tusind tak

Anmeld

6. august 2010

CS

Solajma skriver:

Århh.. hvor er hun dog SKØN

Og sikke en fantastisk FB - sidder stadig og griner lidt over episoden med den "flinke" pizzamand... haha

Ja hun er SÅ lex

Ja det var godt nok slet SLET ikke sådan jeg havde forventet at føde - må indrømme at det et eller andet sted er super service at pizzamanden gerne vil levere mad på Riget under en fødsel.. Er nu sikker på han var gået i gulvet hvis han var kommet ind på vores stue  Men ja griner også af det nu - vi slap for regningen dagen efter, det var på deres regning og dermed et tillykke med fødslen

Anmeld

6. august 2010

CS

Maja84 skriver:

Hvor nogle herlige billeder, man kan virkelig fornemme glæden og det smukke ved ankomsten af et lille nyt væsen, og hvor er hun da bare dejlig

Stort tillykke med hende

Tak, ja hun er virkelig vidunderlig og der var ikke et øje tørt på stuen, jeg græd, veninden græd de to jordmødre græd - og Victoria lå bare på maven og kiggede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.