Min 2 årige bider negle :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2010

Lene-Oliver

Jeg står med samme problem.

Min søn blev 2 i maj og han bider også negle, dog kun på hænderne men de er så også bidt så langt ned som han kan komme til.

Han har aldrig brugt sut, når han sover bruger han nusseklud og bamser, det er mest om dagen han bider dem.

Jeg snakkede med min sundhedsplejersje omkring det, og hun foreslog at jeg skulle købe noget sennep og smøre et tyndt lag på, tror jeg vil prøve det i morgen og håbe på at det kan hjælpe..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2010

bette

hvad med at dyppe hendes hænder og fødder i citron.. eller lign.. 

måske noget stærkt.. 

ej ved det virkelig ikke.. har aldrig hørt om så lille et barn der bider negle..  

måske du skulle snakke med dp om det.. kunne jo være hun gjorde det meget når hun var derude?

Anmeld

5. august 2010

charlottekri

Milla-Victoria's mor skriver:

Nu bliver jeg da snart til at undersøge smagen af den neglelak Er den så hæslig??

Men desværre er den ikke egnet for børn under 3 år,  hvilket manden på apoteket stod meget fast ved.

Faktisk ser jeg hende ikke så tit bide dem, men det er altid når hun har lidt tid alene.

Men ja, jeg vil mene at det hovedsagligt er når hun er puttet, og ligger og hygger i sengen.

Hun putter i sengen med bamser og bøger. Hun har ikke brugt sut siden julen. Og har aldrig haft en nusseklud. Men måske jeg skulle anskaffe et eller andet som hun kan bide i

jeg synes ærligt talt også at det er lidt vildt at hun i den alder kan få så dårlig en vane.

Håber virkeligt at jeg kan få hende vendt fra det rimeligt hurtigt. 

Knus

ha ha, min lillebror syntes at go-negl smagte godt

Anmeld

5. august 2010

Miamaja

Min guldklump bider ogsaa negle. dog kun paa haenderne. MEN han er nu inde i en lang periode hvor han helt er holdt op af sig selv. vi har kun naevnt til ham at han kan faa 'av av' paa fingrene af det og det synes at have virket fint.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.