Malene&Frederikke skriver:
Umiddelbart vil jeg også sige, på med en omgang af det er neglelak der smager så grusomt grimt! Tænker, at så skal hun nok holde op ...... med mindre hun selvfølgelig får smag for det også 
I hvilken forbindelse bider hun negle? - er det når hun ikke er beskæftiget, som f.eks. når hun er puttet i seng og ligger og hygger med at falde i søvn osv?
Hvis det er tilfældet, er det så fordi hun måske mangler noget at putte med eller sutte på? - en nusse/sutteklud, sut? Kan også være hun bare har brug for en bidering-ting, ved det lyder skørt når hun er så stor, men det må være bedre end at spise hele sin storetå 
Kan godt forstå du synes gode råd er dyre, jeg har aldrig set en 2 årig bide negle....så har desværre ikke de store råd at byde ind med 
Nu bliver jeg da snart til at undersøge smagen af den neglelak
Er den så hæslig??
Men desværre er den ikke egnet for børn under 3 år, hvilket manden på apoteket stod meget fast ved.
Faktisk ser jeg hende ikke så tit bide dem, men det er altid når hun har lidt tid alene.
Men ja, jeg vil mene at det hovedsagligt er når hun er puttet, og ligger og hygger i sengen.
Hun putter i sengen med bamser og bøger. Hun har ikke brugt sut siden julen. Og har aldrig haft en nusseklud. Men måske jeg skulle anskaffe et eller andet som hun kan bide i 
jeg synes ærligt talt også at det er lidt vildt at hun i den alder kan få så dårlig en vane.
Håber virkeligt at jeg kan få hende vendt fra det rimeligt hurtigt.
Knus 
Anmeld