Shampoo uden dit og dat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2010

N&J

SpunkenJo skriver:

Kan anbefale Coops eget mærke/anglamark noget...

Deres Balsam er bare helt eminent, og koster 25 kr mener jeg. Med tanke på hvor mange forskellige jeg har testet og kastet gode, spildte penge efter, er jeg overrasket over, at den bedste fås til kun 25 kr

- den er naturligvis svanenærket

det må jeg simpelthen prøve... du har ikke også en hårkur den mangler jeg ekstra meget med alle de krøller jeg har.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2010

SpunkenJo

N&J skriver:

det må jeg simpelthen prøve... du har ikke også en hårkur den mangler jeg ekstra meget med alle de krøller jeg har.. 

Bruger ikke hårkur mere. Syns balsammeb er fin som den er. Men jan godt finde på at mætte garnet med en omgang kokosolie fra urtekram, pakke det hele ind i en plastpose, pyntet med et håndklæde i en times tid. (evt. Sove med det hvis man kan overskuedet)

vaske hele herligheden ud med shampoo, og til sidst den gode balsam. Aaaahhhh

kram Jo

- kokosolien skal jo ikke ned til hårbunden. Kun selve håret og spidserne især

Anmeld

2. august 2010

N&J

SpunkenJo skriver:

Bruger ikke hårkur mere. Syns balsammeb er fin som den er. Men jan godt finde på at mætte garnet med en omgang kokosolie fra urtekram, pakke det hele ind i en plastpose, pyntet med et håndklæde i en times tid. (evt. Sove med det hvis man kan overskuedet)

vaske hele herligheden ud med shampoo, og til sidst den gode balsam. Aaaahhhh

kram Jo

- kokosolien skal jo ikke ned til hårbunden. Kun selve håret og spidserne især

Mit hår kan desværre ikke nøjes med balsam, så har fået ordre fra min frisør (min veninde) på at bruge hårkur.. ellers knækker mit hår desværre.. 

Anmeld

3. august 2010

otlitrom

Rosa skriver:

Jeg har netop købt STUHR's parabenefri serie, (shampoo/balsam/spraybalsam) - den er astma-allergi mærket og virkelig lækker!!! Synes ellers de plejer at være såå ringe, alle de "sunde" shampooer. Købte dem for 70kr flasken i Superbrugsen og er virkelig tilfreds. Ellers er der jo Dermas Eco-serie, den er også ok.

Fuldstændig enig - jeg vandt den dog i en konkurrence herinde! Mon det er dér mit held for i år er opbrugt?  Heeeenriiiik kan man levere tilbage??

Anmeld

3. august 2010

VictorsMoar

Kan anbefale amerikanske John Masters - det er helt igennem naturligt. Ingen parabener, parfume eller andet.

Findes også som hårkur.

Anmeld

3. august 2010

Lullaby

Bruger greenline fra Aldi

Anmeld

3. august 2010

businesstigger

Bruger selv änglemark fra coop eller Dermas Eco-serie

Anmeld

21. august 2012

CAmillaD

Jeg og min familie er gået over til den danske svanemærkede shampoo fra Soulglow, som garanteret er uden sundhedsskadelige stoffer så som parabener og andet skidt. Man kaan købe det hos visse grønne frisører, men også ver nettet på producentens hjemmeside som er http://soulglow.dk

Det kan ikke anbefales nok.
Kh. Camilla ;-)

Anmeld

21. august 2012

aarhusmor

Moderator skriver:

Jeg har netop købt STUHR's parabenefri serie, (shampoo/balsam/spraybalsam) - den er astma-allergi mærket og virkelig lækker!!! Synes ellers de plejer at være såå ringe, alle de "sunde" shampooer. Købte dem for 70kr flasken i Superbrugsen og er virkelig tilfreds. Ellers er der jo Dermas Eco-serie, den er også ok.

Den bruger jeg også. Den er fantastisk god

Anmeld

21. august 2012

CamillaSoefelt

Lullaby skriver:

Bruger greenline fra Aldi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.