Shampoo uden dit og dat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.431 visninger
20 svar
0 synes godt om
2. august 2010

Mussen2

Hvilken shampoo og balsam bruger i? Jeg har brugt TIGI, men det er jo fuld af shit, så har prøvet diverse uden alt det lort. Herunder Matas natur, derma osv, men jeg synes slet ikke det er godt.

Gad godt finde en god professionel shampoo og balsam, som ikke indeholder parabener. parfume er ok!

Og så må den gerne kunne købes på e-voks.dk

Nogen bud?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2010

Mussen2

Nogen som kender "natur shampoo"

Anmeld

2. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg har netop købt STUHR's parabenefri serie, (shampoo/balsam/spraybalsam) - den er astma-allergi mærket og virkelig lækker!!! Synes ellers de plejer at være såå ringe, alle de "sunde" shampooer. Købte dem for 70kr flasken i Superbrugsen og er virkelig tilfreds. Ellers er der jo Dermas Eco-serie, den er også ok.

Anmeld

2. august 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Jeg har netop købt STUHR's parabenefri serie, (shampoo/balsam/spraybalsam) - den er astma-allergi mærket og virkelig lækker!!! Synes ellers de plejer at være såå ringe, alle de "sunde" shampooer. Købte dem for 70kr flasken i Superbrugsen og er virkelig tilfreds. Ellers er der jo Dermas Eco-serie, den er også ok.

Bruger samme serie. Manden og jeg har meget forskelligt hår, og vi er begge rigtig glade for produkterne!

Anmeld

2. august 2010

Nea85

Mussen2 skriver:

Hvilken shampoo og balsam bruger i? Jeg har brugt TIGI, men det er jo fuld af shit, så har prøvet diverse uden alt det lort. Herunder Matas natur, derma osv, men jeg synes slet ikke det er godt.

Gad godt finde en god professionel shampoo og balsam, som ikke indeholder parabener. parfume er ok!

Og så må den gerne kunne købes på e-voks.dk

Nogen bud?

Hej!
Jeg vil anbefale Kevin Murphys produkter - lavet af naturprodukter og rigtig gode!

Hilsen Nea85

Anmeld

2. august 2010

Mussen2

Nea85 skriver:

Hej!
Jeg vil anbefale Kevin Murphys produkter - lavet af naturprodukter og rigtig gode!

Hilsen Nea85

Er de uden parabener?

Anmeld

2. august 2010

N&J

Kevin Murphy skulle være uden alt muligt, men faktisk så er det eneste slemme i en eller to af responds parfume.. kan så ikke huske hvilken, men tjekkede det.. (tror måske citrus) men problemet er balsam, hårkure, har endnu ikke fundet en der bare er tilnærmelsesvis god uden kemi.. så sig endelig til hvis du finder en.. 

Anmeld

2. august 2010

Pige2009

Her bruger vi bare Neutral og er rigtig godt tilfreds med den

K.h. Linda

Anmeld

2. august 2010

Bavianis

Jeg har shampoo og balsam som jeg har købt ved frisøren, jeg mener den hedder Pure eller sådan noget (flasken er grøn og brun). Den er uden parfume, parabener og farve og er god synes jeg. eg har også prøvet Dermas og mange andre, men synes det var noget juks.

Jeg har fået lov at købe dem i 1 liters dunke - og så sparer man en del:-)

Anmeld

2. august 2010

SpunkenJo

N&J skriver:

Kevin Murphy skulle være uden alt muligt, men faktisk så er det eneste slemme i en eller to af responds parfume.. kan så ikke huske hvilken, men tjekkede det.. (tror måske citrus) men problemet er balsam, hårkure, har endnu ikke fundet en der bare er tilnærmelsesvis god uden kemi.. så sig endelig til hvis du finder en.. 

Kan anbefale Coops eget mærke/anglamark noget...

Deres Balsam er bare helt eminent, og koster 25 kr mener jeg. Med tanke på hvor mange forskellige jeg har testet og kastet gode, spildte penge efter, er jeg overrasket over, at den bedste fås til kun 25 kr

- den er naturligvis svanenærket

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.