Indgroet hår ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.610 visninger
34 svar
0 synes godt om
2. august 2010

Lady Marion <3

Help ,, kloge tøser   Jeg tror det er et indgroet hår der irriterer mig i min armhule   En sort lille bitte bule ,,, Hvordan får jeg det op og ud ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2010

twinboys

Muffi . skriver:

Help ,, kloge tøser   Jeg tror det er et indgroet hår der irriterer mig i min armhule   En sort lille bitte bule ,,, Hvordan får jeg det op og ud ???

Avs det gør så ondt... jeg vil foreslå at du trykker og trykker på den og så vupti så kan du være heldig at der kommer hul og så kan du fange håret..

Pøj pøj

Anmeld

2. august 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Muffi . skriver:

Efter bad når huden er dampet, og en meget skarp spids pincet og/ eller en nål som er blevet desinficeret.

Husk at rens efter med noget desinficerende.

Prik hul på huden hvis nødvendigt, og træk ud med pincet.  Rens efter. Av Av, men virker.

Anmeld

2. august 2010

Lady Marion <3

Årh gud i 2 tøser   Det lyder ikke særligt rart ,, Jeg kan jo dårligt bruge 2 hænder deroppe   Findes der mon et sted man kan gå hen med det ??

Anmeld

2. august 2010

mariamiss6

Muffi . skriver:

Årh gud i 2 tøser   Det lyder ikke særligt rart ,, Jeg kan jo dårligt bruge 2 hænder deroppe   Findes der mon et sted man kan gå hen med det ??

tjah lægen kan vel hjælpe dig med det....

Men jeg har nu ofte haft et indgroet hår... Og SÅ slemt synes jeg nu heller ikke det er at trykke det selv Det er lidt ligesom en klar men genstridig bums... Bare dræb skidtet med vold og magt så skal det nok gå

Anmeld

2. august 2010

mariamiss6

Muffi . skriver:

Hov, du behøver jo heller ikke to hænder, for atk lemme den. du kan vel nøjes med 2 fingre fra samme hånd?

Anmeld

2. august 2010

VictorsMoar

Som der tidligere er blevet nævnt, så gå igang med processen efter bad, da huden så er varm og gennemdampet, brug evt. en peeling/skrubbecreme/hamphandske på det indgroede hår under bruseren, det kan også være med til at sætte processen igang, og så ellers trykke/klemme, indtil du kan se et hår stikke ud, tag det så ud med pincet -du kan blive overrasket over hvor langt det indgroede hår kan være.

Hvis du ikke synes du har mod på dette, kan du evt. gå til en kosmetolog. De er vant til disse indgroede hår, da mange kan få det ved voksning.

Held og lykke

Anmeld

2. august 2010

Lady Marion <3

mariamiss6 skriver:

Hov, du behøver jo heller ikke to hænder, for atk lemme den. du kan vel nøjes med 2 fingre fra samme hånd?

Du har ret   Jeg burde kunne med en hånd hmm ,,, Bruger jo også altid begge hænder til en bums i ansigtet he he ,, Men væk skal det skide hår ,,

Anmeld

2. august 2010

Lady Marion <3

VictorsMoar skriver:

Som der tidligere er blevet nævnt, så gå igang med processen efter bad, da huden så er varm og gennemdampet, brug evt. en peeling/skrubbecreme/hamphandske på det indgroede hår under bruseren, det kan også være med til at sætte processen igang, og så ellers trykke/klemme, indtil du kan se et hår stikke ud, tag det så ud med pincet -du kan blive overrasket over hvor langt det indgroede hår kan være.

Hvis du ikke synes du har mod på dette, kan du evt. gå til en kosmetolog. De er vant til disse indgroede hår, da mange kan få det ved voksning.

Held og lykke

Uhh syntes altså ikke det lyder rart , var nok mest til at gå til kosmetolog men sgu da ikke rart for hende at stå og rage mig under armen

Anmeld

2. august 2010

twinboys

Muffi . skriver:

Uhh syntes altså ikke det lyder rart , var nok mest til at gå til kosmetolog men sgu da ikke rart for hende at stå og rage mig under armen

Ro på nu søde... Tænk på os andre der for vokset nede i...... hun står jo også med hovedet dernede... Hun er vant til det, så bare gå i bad og så få det klemt ud...

Skal jeg komme og gøre det for dig???

Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.