Loggi!! Et skud fra hoften:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

607 visninger
11 svar
0 synes godt om
3. juli 2008

ivfmarie

Vil du med til udsalg i Dronninglund i dag?

Jeg skal ind og ose - og jeg kan se at du skal samme i Ålborg...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2008

Loggidut

ark...det ville jeg gerne, men jeg har lige nøjagtigt nu lavet en aftale om at hente min veninde og hive hende med til aalborg8(

og jeg skal være hjemme igen til klokken 11.30

aj mit glødende dankort ville ellers gerne havde mødt terminalerne i din hometown....fandens også:(

øv....jeg var sikker på i med garanti har en masse fedt oppe hos jer

Anmeld

3. juli 2008

ivfmarie

som sagt.. bare et skud fra hoften... ;)
Men det kunne have været hyggeligt, om end ikke sundt for vores noget nedslidte dankort 8(

Jeg skal shoppe sko - ta to par, betal for ét.

Det er Freja der mangler, og jeg spurgte Casper om hvem der skulle have det andet par - ham, mig eller Malte. Men han svarede ikke...(?)

Malte bruger jo ikke fødderne til noget, så hvem ved.. måske skal mor ha nye sjoos idag? ;)

god bytur til jer

Anmeld

3. juli 2008

Rasmine

ivfmarie skriver:

som sagt.. bare et skud fra hoften... ;)
Men det kunne have været hyggeligt, om end ikke sundt for vores noget nedslidte dankort 8(

Jeg skal shoppe sko - ta to par, betal for ét.

Det er Freja der mangler, og jeg spurgte Casper om hvem der skulle have det andet par - ham, mig eller Malte. Men han svarede ikke...(?)

Malte bruger jo ikke fødderne til noget, så hvem ved.. måske skal mor ha nye sjoos idag? ;)

god bytur til jer

ERGO:
Når de ikke siger noget, eller bare brummer må det jo betyde at det er OK at du køber sko. (Og andet godt)
:$

Anmeld

3. juli 2008

ivfmarie

Mebach skriver:

ERGO:
Når de ikke siger noget, eller bare brummer må det jo betyde at det er OK at du køber sko. (Og andet godt)

Ja ikk!? Sådan har jeg også tolket det, og er nu gjort byturslækker og suser ud for at brænde penge af så snart jeg har drukket en kop kaffe!

Anmeld

3. juli 2008

ka li ja

ivfmarie skriver:

Mebach skriver:

ERGO:

Ja ikk!? Sådan har jeg også tolket det, og er nu gjort byturslækker og suser ud for at brænde penge af så snart jeg har drukket en kop kaffe!

aj aj aj aj hvor er dt bare skide snyd!!!!

vi skal til og ind og lægge på knæ for vores bank mand om lidt!!! nej hvor vil vi gerne låne urimeligt mange penge.... så han er nok ikke helt vild med os.. men morten skal fandme ha kørekort og bil og vi skal ha nyt badeværelse!! eller i hvert fald inventar!! og så lige pluds alt det løse..... ååhhh jeg er pisse nervøs!!
så nu skal der krydses fingre kl 10.30!!!!!!

Anmeld

3. juli 2008

Rasmine

Men for fanden Kalaha, bankmanden har sgu da bare at makke ret.
Hr. Kalaha er sgu da lige blevet færdig med uddannelse, så nu begynder pengene vel at rulle ind???

Har han i øvrigt fået job?

Anmeld

3. juli 2008

ka li ja

han har jo ikke lige fået job endnu.. og vil gerne holde ferie her i juli månede.. det skal vi også låne penge til!! men ja jeg mener jo også at nu hvor han er færdig, såå må vi da ha noge monetos!!! det ska vi da haaaa!!!!:D

Anmeld

3. juli 2008

Rasmine

Gu kan I da få nogle monetos...
Ellers sender jeg flokken afsted her fra Viborg, og så må alle de tøser som har skrevet" at de kender nogen" (til Sloggi.indlæg om samkvem) også lige sende deres "kontakter" afsted...
;)

Anmeld

3. juli 2008

ka li ja

hahahahaha det er godt mædde!!! jeg var en af dem der kendte nogen8D meeeen mon ikke han ved hvor de kommer fra hvis jeg står og skaber mig inde i banken inden og truer ham på livet!!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.