uuuha, så er det snart :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.003 visninger
10 svar
0 synes godt om
2. august 2010

Tanja84

Hey alle i skønne damer

Bliver simpelthen nødt til at dele min helt fantastiske dag med jer

Har været til fødselslæge i dag og alt så helt fint ud. Vores lille prinsesse er stadigvæk en lille basse, der i dag blev vurderet til + 3.800 g. så hun mangler i hvert fald ikke næring

Grundet min reduktion jeg har fået lavet i midten af min graviditet, vil lægerne dog ikke lade mig gå over tid, hvorfor vi i dag fik tid til igangsættelse på mandag. Det er bare så vildt at have en dato på og nu vide at vi i næste uge sidder med hende i vores arme og for alvor kan kalde os forældre  

Kan dog håbe at fødslen selv vil gå i gang inden mandag, så jeg slipper for at skulle sættes i gang, men glæder mig bare såååå meget til at se hende og tror dette bliver den længste uge i mit liv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2010

3xM

Tanja84 skriver:

Hey alle i skønne damer

Har været til fødselslæge i dag og alt så helt fint ud. Vores lille prinsesse er stadigvæk en lille basse, der i dag blev vurderet til + 3.800 g. så hun mangler i hvert fald ikke næring

Grundet min reduktion jeg har fået lavet i midten af min graviditet, vil lægerne dog ikke lade mig gå over tid, hvorfor vi i dag fik tid til igangsættelse på mandag. Det er bare så vildt at have en dato på og nu vide at vi i næste uge sidder med hende i vores arme og for alvor kan kalde os forældre  

Kan dog håbe at fødslen selv vil gå i gang inden mandag, så jeg slipper for at skulle sættes i gang, men glæder mig bare såååå meget til at se hende og tror dette bliver den længste uge i mit liv

pøj pøj med det...

hvad fik du lavet midt i graviditeten ?

Anmeld

2. august 2010

Tanja84

Jo tak, bliver bare så vildt og kan slet ikke fatte at de 9 mdr. er gået og vi nu snart skal sidde med vores lille prinsesse i armene

Var gravid med tvillinger til at starte med. Men til MD viste det sig desværre at vores lille dreng havde fire meget alvorlige hjertesygdomme, man ikke ville kunne helberede og han ville derfor aldrig blive et rask og sundt barn. Vi besluttede derfor i samråd med lægerne fra Rigshospitalet at få lavet en fosterreduktion af vores dreng.

Du kan læse om forløbet i denne tidligere tråd jeg har oprettet https://www.baby.dk/debat/44363pi1/tvillinger/fosterreduktion.aspx

Anmeld

2. august 2010

Lone Jakobsen

super dejligt at i har fået en dato. jeg har fulgt meget med i din tråd. så håber virkelig alt kommer til at gå glat for jer.

måske spørger jeg dumt, men er der en risiko forbundet med at gå over tid pga. foster reduktionen?

Anmeld

3. august 2010

Tanja84

nutche skriver:

super dejligt at i har fået en dato. jeg har fulgt meget med i din tråd. så håber virkelig alt kommer til at gå glat for jer.

måske spørger jeg dumt, men er der en risiko forbundet med at gå over tid pga. foster reduktionen?

1000 tak, håber også jeg får en rigtig godog nem fødsel

Grundet reduktionen, vil der altid være risiko for nogen komplikationer i løbet af graviditeten. Der har heldigvis ikke været noget indtil videre og burde hellere ikke komme noget. Vores lille dreng (det døde foster) ligger på ingen måde i vejen og har det helt fint, trods omstændighederne.

Lægerne vil dog ikke tage nogen chancer her i slutninhgen af graviditeten, hvorfor de vil sætte fødslen i gang inden jeg begynder at gå over tid.

Risikoen for der ville ske noget er som sagt MEGET lille, men det ville være rigtig trist, hvis der ekesempelvis kom en infiktion her til sidst, hvor det hele ellers er gået så godt.

Men er kun glad for de følger en så tæt og ikke tager nogen chancher, da det virkelig giver tryghed.

Anmeld

3. august 2010

FrkLarsen

Tanja84 skriver:

Hey alle i skønne damer

Ihh hvor spændende!!!  

Krydser for at alt kommer til at gå perfekt og at du får en drømmefødsel!

Jeg sidder ligenu med opstartsveer og venter på at de skal blive slemmere  

kamilla 39+3

Anmeld

3. august 2010

Tanja84

FrkLarsen skriver:

Ihh hvor spændende!!!  

Krydser for at alt kommer til at gå perfekt og at du får en drømmefødsel!

Jeg sidder ligenu med opstartsveer og venter på at de skal blive slemmere  

kamilla 39+3

1000 tak - og iiihhh hvor spændende med dig også 

Synes det er helt vildt at tænke på at vi begge nu snart sidder med vores guldklumper i armene og for alvor kan nyde den nye rolle som MOAR

Sender lige en masse vestøv, varme tanker og  alt jeg har for der snart sker mere.

Håber ligeledes du får en fantastisk fødsel og ser frem til at hører FB og naturligvis en masse billedespam

Anmeld

3. august 2010

Shibby

Åh..Fik tårer i øjnene da jeg læste dit link

Det er sgu mange mdr at gå rundt med et dødt foster

Den fødsel vil blive med blandede følelser.. Tænk at du kan smile. Alene det imponere mig

Xer for et godt forløb

Anmeld

3. august 2010

FrkLarsen

Tanja84 skriver:

1000 tak - og iiihhh hvor spændende med dig også 

Synes det er helt vildt at tænke på at vi begge nu snart sidder med vores guldklumper i armene og for alvor kan nyde den nye rolle som MOAR

Sender lige en masse vestøv, varme tanker og  alt jeg har for der snart sker mere.

Håber ligeledes du får en fantastisk fødsel og ser frem til at hører FB og naturligvis en masse billedespam

Det er en helt uvirkelig tanke at man har rendt rundt i 9 måneder og bare ventet og ventet!

Det bliver SÅ spændende, glæder mig også til at læse din fb og se billedspam af prinsessen!!  

Anmeld

3. august 2010

Tanja84

Shibby skriver:

Åh..Fik tårer i øjnene da jeg læste dit link

Det er sgu mange mdr at gå rundt med et dødt foster

Den fødsel vil blive med blandede følelser.. Tænk at du kan smile. Alene det imponere mig

Xer for et godt forløb

Tak for dine varme tanker og ord. Har bestemt også været en graviditet med mange blandede følelser.

Men når man sidder i en situation som vi har måtte sidde, har vi heldigvis formået at fokuserer på det positive. Vi har været glade for at hans forfærdelige sygdom blev opdaget i tide og vi derfor havde den mulighed vi havde. Vi er i dag ikke i tvivl om det trods en mega hård beslutning har været den rette og vi er bare så lykkelige over at vi fortsat har været stærke og sunde lille pige at se frem til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.