altså...jeg vil lige høre om i kan mærke nogen forskel på jeres unger...for nu har Tif haft to fantastiske dage i DP, og jeg kan virkelig mærke en forandring på hende...før sad hun jo bare der, men siden hun har været hos sin DP er der virkelig sket meget.
Pludselig kan hun sige hvad bilerne siger, brummmmmm, med læberne altså.
Og hun numser sig også over dørtrinene nu...før stoppede hun bare og kom ikke videre, desuden er der sket en masse med hendes sprog...der kommer nye lyde jeg aldrig har observeret før.
Jeg syntes det er ret mærkant, og måske havde det været det samme hvis jeg bare havde haft hende herhjemme...men jeg syntes bare jeg kan mærke en voldsom forandring.
I går købte jeg 4 tørklæder (fandt dem billigt til 3 kroner stykket), og så forsøgte jeg at binde dem om hovedet på hende, det gik da også fint, men hun blev ved med at pille dem af...til sidst lå jeg dem til side og sagde til hende...nu gider jeg ikke mere din bisse.
og så vrælede ungen, jeg gav hende tørklædet, og med hendes små arme forsøgte hun at sætte tørklædet på plads oven på hovedet igen...
altså, sådan var det ikke i tirsdags før jeg afleverede hende...der var hun bare Tif, men nu er hun virkelig blevet anderledes...
aj jeg kan sgu nok ikke helt forklare hvad det er jeg mener, men mere selvstændig er nok ordet...
kan i andre mærke noget, for jeg kan da godt blive lidt forskrækket over det...altså på den positive måde
Anmeld