Ååååh, hvor dejligt! Nøj, hvor bliver man lettet, når kravlet bare falder i søvn helt uden ballade (L) Det er som at få en ekstra aften foræret, hvor man bare kan foretage sig lige det, man vil...
Jeg kan snart ikke huske, hvordan det er længere. Synes NM trækker den længere og længere. I aften faldt hun først i søvn kl. 23. Vi lægger hende i seng ved 20.30-21 tiden og så hujer hun ellers rundt i aften i to timer, før det lykkes at få hende dysset nok ned til at falde i søvn.
Det er nok en af de ting, jeg vil advare kommende forældre, der overvejer samsovning om, hvis jeg får muligheden engang. At det ikke nytter noget at forlade lokalet og lade barnet falde i søvn selv, når hun har så meget plads at høvle rundt på...
Så ja, vi ligger inde hos hende på skift, mens hun mosler løs oven på os. Det nyeste, hun har fundet på, er at kravle op omkring ens ansigtsregion, rejse sig op og så kaste sig ind over ens hals eller ansigt og sparke-møfle sig over på den anden side af én under højlydte jubelskrig... Tjah. Det gør ondt med knæ og små ivrige tæer i øjnene og munden, for ikke at nævne på struben, men det er altså også ret underholdende (L)
Og hov! Håber I får en dejlig fødselsdagsfest på søndag! Det indlæg, jeg der fik lavet, kom da pænt hurtigt til at handle om migmigmig :$
Knus fra Birgitte
Anmeld