termin idag :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2010

lotte32

Mor til David skriver:

årh der var jeg også d. 19. juni...  - sådan en træls dag! Jeg er dog gravid nu...

Stort! Og håber det lykkes for jer igen snart!

ja, en rigtig øfferen dag  men dejligt at man så kan læsse det af herinde og få en masse forståelse og kram fra nogle der selv har stået i samme situation

Knus Lotte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2010

lotte32

lisbethita skriver:

Jeg krydser fingrene for, at mensen udebliver og et nyt lille mirakel kommer i stedet for!! 

Varme tanker fra Lisbeth

mens er 4 dage over tid nu, og jeg har masser af g-tegn, men ingen positive test, og min krop har før snydt mig med falske tegn..  men håbet lever

Knus Lotte

Anmeld

4. august 2010

oo

lotte31 skriver:

tak for kram ja det var sgu en styg dag, og oveni var der en telefonsælger der ringede og spurgte om jeg havde født, eller om det oppe over (havde bestilt sådan en babybox i babysam) det var som at få en spand koldt vand i hovedet men bliver nødt til at se fremad, og vi håber og tror på at ivf vil give os en lille babyØ... selv om vi lidt havde håbet at følge dit og Sørens eksempel og lave en økobaby her i pausen 

Knus Lotte

åh føj! den dag jeg nåede termin, var jeg bare helt sort indeni hovedet og så havde en af pigerne fra navlestrengen sendt en kæmpe buket blomster som lige pludselig dukkede op herhjemme, og det var også bare udløseren for et kæmpe grådanfald

om det er øko eller dejbaby, det er helt ligegyldigt, bare de KOMMER jeg vil i hvert fald krydse fingre for jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.