termin idag :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.141 visninger
12 svar
0 synes godt om
2. august 2010

lotte32

Thja, hvis ikke jeg havde aborteret i 13.uge, ville jeg have haft termin idag men istedet for at rende rundt med giga mavse og utålmodigt vente på veer, venter vi istedet på at komme igang med ivf til september... kæft jeg syntes det er øfferen

og oveni er jeg tæt på mens, og som sædvanlig har jeg den ledeste kvalme og ømme babser... med hjertet håber jeg stadig at der måske ku være en lille bebs til os denne gang...  men med fornuften ved jeg jo godt at det bare en min krop der spiller mig et puds, og jeg forsøger at mande mig op til skuffelsen, som jeg ved kommer, sammen med mens, en af de nærmeste dage..

Knus Lotte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2010

B&J

åhhh en kæmpe krammer ja det er ikke fair overhovede.... men jeg håber hvis i er klar af der snart er en lille ny på vej

Anmeld

2. august 2010

lotte32

B&J skriver:

åhhh en kæmpe krammer ja det er ikke fair overhovede.... men jeg håber hvis i er klar af der snart er en lille ny på vej

tak... åhhh vi er så klar, har siden min MA været igennem 3 IUI behandlinger uden held, så nu skal vi så igang med IVF.. frygter det lidt, så havde håbet på en lille øko-baby her i sommerpausen..

Knus Lotte

Anmeld

2. august 2010

B&J

lotte31 skriver:

tak... åhhh vi er så klar, har siden min MA været igennem 3 IUI behandlinger uden held, så nu skal vi så igang med IVF.. frygter det lidt, så havde håbet på en lille øko-baby her i sommerpausen..

Knus Lotte

ej hvor godt jeg  så meget for jer i håb om i snart får jer en dejlig lille baby

Anmeld

2. august 2010

pussekat

lotte31 skriver:

Thja, hvis ikke jeg havde aborteret i 13.uge, ville jeg have haft termin idag men istedet for at rende rundt med giga mavse og utålmodigt vente på veer, venter vi istedet på at komme igang med ivf til september... kæft jeg syntes det er øfferen

og oveni er jeg tæt på mens, og som sædvanlig har jeg den ledeste kvalme og ømme babser... med hjertet håber jeg stadig at der måske ku være en lille bebs til os denne gang...  men med fornuften ved jeg jo godt at det bare en min krop der spiller mig et puds, og jeg forsøger at mande mig op til skuffelsen, som jeg ved kommer, sammen med mens, en af de nærmeste dage..

Knus Lotte

hejsa

så er det ikke kun mig som her det sådan jeg kun have termin den 22-8 sa i uge 7+4 jan og så bliv jeg gravid igen i maj sa 4+3 så kun have termin 13-1-11 igen så nu driller mens så er lige træt af det hele  jeg vil have en baby og STOR mave

men vi  for vi få et baby i 2011 til som alle

Anmeld

3. august 2010

lotte32

pussekat skriver:

hejsa

så er det ikke kun mig som her det sådan jeg kun have termin den 22-8 sa i uge 7+4 jan og så bliv jeg gravid igen i maj sa 4+3 så kun have termin 13-1-11 igen så nu driller mens så er lige træt af det hele  jeg vil have en baby og STOR mave

men vi  for vi få et baby i 2011 til som alle

til dig.. kan godt forstå at du er træt af det hele, det må ha været en hård omgang med to sa´er så tæt på hinanden 

min mens vil heller ikke komme denne gang, plejer ellers at være meget præcis..  det er så frustrerende når man ikke føler man har nogen kontrol over kroppen

Knus Lotte

Anmeld

3. august 2010

oo

åh Lotte!! det er en af de absolut sværeste dage at komme igennem, jeg ved det, for jeg var selv igennem det i september sidste år. man føler sig helt forskubbet jeg håber sådan at det er IVF'en der skal til for jer  og tusind kram på denne dag

Anmeld

3. august 2010

LinLin

årh der var jeg også d. 19. juni...  - sådan en træls dag! Jeg er dog gravid nu...

Stort! Og håber det lykkes for jer igen snart!

Anmeld

3. august 2010

lisbethita

lotte31 skriver:

Knus Lotte

Jeg krydser fingrene for, at mensen udebliver og et nyt lille mirakel kommer i stedet for!! 

Varme tanker fra Lisbeth

Anmeld

4. august 2010

lotte32

Tjuhl skriver:

åh Lotte!! det er en af de absolut sværeste dage at komme igennem, jeg ved det, for jeg var selv igennem det i september sidste år. man føler sig helt forskubbet jeg håber sådan at det er IVF'en der skal til for jer  og tusind kram på denne dag

tak for kram ja det var sgu en styg dag, og oveni var der en telefonsælger der ringede og spurgte om jeg havde født, eller om det oppe over (havde bestilt sådan en babybox i babysam) det var som at få en spand koldt vand i hovedet men bliver nødt til at se fremad, og vi håber og tror på at ivf vil give os en lille babyØ... selv om vi lidt havde håbet at følge dit og Sørens eksempel og lave en økobaby her i pausen 

Knus Lotte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.