YES... så blev det min tur (tor jeg nok)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2008

st

Hmm æv, men kroppen kan indimellem spille én et puds. Jeg håber for dig, at du er gravid.

Ikke for at såre dig, men man kan godt, med sin psyke, overbevise kroppen om at den er gravid, uden at den er det. Når man inderligt ønsker en graviditet, kan man faktisk "give sig selv" de symptomer du beskriver, så man tror man er gravid. Det kan være derfor at du har det som du har det. Det er ikke for at være lyseslukker, men bare så du også har det med i tankerne, når nu ikke testen er positiv.

Jeg håber selvfølgelig for dig at du er gravid. Men vent et par dage mere, så kan du teste igen. Det kan være at mængden af det dersens HcG hormon ikke er så højt i din krop endnu.

Pøj pøj fra st. :))

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2008

Stumpen

Øv, det var da en trist nyhed..
Men det er nok som st siger, kroppen der spiller dig et pus.. For 14 dage siden var jeg også sikker på at jeg var gravid, nu er jeg ikke længere så sikker, men mensen er endnu ikke kommet.. Men er heller ikke så sikker på min cyklus, den har aldrig være præcis 28 dage, den kan nemt svinge flere dage.. Har I andre det også sådan eller kan I sige at den og den dag får jeg mens??
(H)

Anmeld

6. juli 2008

Mimic

min cyklus er som regel 28- 32 dage og det er endnu ikke fejlet... hvilket er dejligt nok... og ja har også tænkt på det med at kroppen spiller mig et pus... men nu prøver jeg at ringe til lægen i morgen og se om han evt vil tage en blodprøve...
men sad så lige og tænkte på at da jeg ventede jessica, kunne jeg først teste positiv da jeg var i 8 uge... (der vil jeg være om 14 dage)...
hvem ved om ikke jeg er en af dem der bare først kan teste positivt sent...??(?)

jeg håber, men nu får vi at se:S

(H) fra linda

Anmeld

6. juli 2008

Stumpen

Det krydser jeg fingre for ;)
(H)

Anmeld

9. juli 2008

Mimic

Nåh det var altså ikke nu det skulle være.
min mens startede igår, 12 dage over tid.. ØV ØV
men vi er heldigvis enige om at vi forsøger igen.. så nu må vi se hvad der sker=)

(H) en lettere nedtrykt Linda(H)

Anmeld

9. juli 2008

3rollinger

Oev, Linda, det var da aergeligt.

Men du maa op paa hesten igen (so to speak) ;););)

Knus
st

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.