YES... så blev det min tur (tor jeg nok)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

650 visninger
15 svar
0 synes godt om
2. juli 2008

Mimic

Jeg er idag gået 6 dage over mens, tid8D tog en test der lyste ganske svagt positivt,(L) håber bare den er der nu... kan bare ikke klare flere spontane aborter...:'( ved ikke helt hvad jeg ville med det her indlæg, måske bare få lidt af nervøsiteten ud af kroppen... knus fra en nervøs og spændt(?)8D linda

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2008

Stumpen

Hej Linda..

Krydser fingre for at det er din tur ;)
(H)

Anmeld

2. juli 2008

rlyn

Uha, jeg krydser fingre og håber for dig :)

Knus
Rikke (H)

Anmeld

3. juli 2008

Munder

Hvor spændende. Jeg sender da også lige et par krydsede fingre;)

(H)
Dorte

Anmeld

3. juli 2008

st

Tillykke. Der er noget med at den ikke kan vise positiv uden man har graviditets hormonet i kroppen, så mon ikke den er god nok. Jeg håber det for jer.

Hmm.... bare det var mig :)

st

Anmeld

3. juli 2008

3rollinger

Hej Linda

Tillykke med det. Jeg krydser ogsaa fingrene. Men det lyder som om den er der.

Knus
st

Anmeld

3. juli 2008

Mimic

tak for alle de krydsede fingre... jeg skal teste igen lørdag så håber bare den er meget mere tydelig der... :))

Anmeld

3. juli 2008

82Miraklet

Hej linda..

jeg vil da også lige sende dig lidt Held og Lykke med på vejen... Denne gang skal det nok gå :)

(H) Maria, Naija og blob 9 uge..

Anmeld

6. juli 2008

Stumpen

Hej Linda..

hvordan gik det med testen i går?
(H)

Anmeld

6. juli 2008

Mimic

den siger negativ...:'(... men min mens er endnu ikke kommet og er idag 8 dage over forventet mens...:(:-o aner ikke hvad jeg skal tro mere...(?) har det som da jeg ventede jessica... ømme bryster, underlige madvaner, er konstant træt og mit humør har jeg absolut ingen kontrol over... glad det ene øjeblik, helt nede i kulkælderen det næste og to sekunder efter igen, er jeg en rigtig hystade...:S hvor er det frustrerende...:'( aner ikke hvad jeg skal gøre ud over at ringe til lægen i morgen:( (H) en forvirret og frustreret Linda

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.