Netdating og faldgruber

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2010

XXSS

Jeg har mødt min nuværende mand og far til vores to piger på nettet.. Før jeg mødte ham datede jeg en eller to, som kun var ude på en ting fandt jeg ud af.. Inden for 3½ år, er vi flyttet sammen jeg fra århus til kbh hvor han boede, flyttet fra lejlighed til hus og har nu to dejlige piger

Så ja, vær opmærksom på hvad du vil have ud og af det og date kun mænd der reelt er interesserede i forhold, selvom det til tider kan være svært at vide.

Men men det kan lade sig gøre at finde mister Right, men jeg tror også at det kræver at man lægger nogle af sine fordomme, forventninger og krav lidt på hylden og ser folk an - før man dømmer dem på deres billede på profilen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2010

camsko88

JEg har mødt min nuværende kæreste på nettet, kan kun anbefale det, men self: pas på dig selv, mød hinanden offentligt, der findes desværre klamme mennesker....

Anmeld

4. august 2010

sus82

Jeg har mødt min kæreste på dating.dk og vi venter vores 1. barn. Inden jeg mødte ham mødtes jeg med en del fra nettet. Der er nogen der mener at man skal skrive sammen i længere tid inden man mødes, men jeg synes ikke der behøves at gå ret lang tid. Det er meget svært at danne sig et rigtigt indtryk bare ved at skrive og jeg har mødt nogen jeg har skrevet med længe, som viste sig at være meget anderledes end det billede jeg havde i hovedet.  Så spring ud i det, men som andre skriver, pas på dig selv. Mød hinanden offentligt og lad en veninde eller lignende vide hvor du er, så har du også mulighed for at hun kan "redde" dig hvis det viser sig ikke at være noget.

Anmeld

8. august 2010

Slettet

Min dejlige kæreste fandt mig på en dating side og vi bliver forældre sammen om 7-10 uger!

Mit råd til dig er: Hyg dig med det! Flirt og chat og mød de skønne mænd irl, hvis du har lyst til det. Brug din sunde fornuft på nettet som du gør alle mulige andre steder, det er ikke så svært, det er skønt og spændende

Anmeld

8. august 2010

B&J

Fandt min dejlige fyr på Forum.dk/søndagsavisen som den også hedder

Anmeld

8. august 2010

Lone Jakobsen

har også fundet min mand på nettet. farmerdating.dk var siden for os. her kommer lidt råd fra mig:

* tag alt hvad du læser med et gran salt

* følg dine fornemmelser

* vær ærlig, men stil ikke for mange krav. du kan blive posetivt overrasket.

* date fyre bare for sjov, ikke alle dates behøver at ende med bryllup

* stemmen i røret giver dig en langt bedre fornemmelse end det skrevne ord.

* bliver du interesseret i en fyr så få aftalt det møde, inden du forelsker dig i noget der måske ikke er.

held og lykke med det. jeg var vild med netdating. synes det er den helt perfekte måde at møde hinanden på

Anmeld

8. august 2010

Anonym trådstarter

nutche skriver:

har også fundet min mand på nettet. farmerdating.dk var siden for os. her kommer lidt råd fra mig:

* tag alt hvad du læser med et gran salt

* følg dine fornemmelser

* vær ærlig, men stil ikke for mange krav. du kan blive posetivt overrasket.

* date fyre bare for sjov, ikke alle dates behøver at ende med bryllup

* stemmen i røret giver dig en langt bedre fornemmelse end det skrevne ord.

* bliver du interesseret i en fyr så få aftalt det møde, inden du forelsker dig i noget der måske ikke er.

held og lykke med det. jeg var vild med netdating. synes det er den helt perfekte måde at møde hinanden på

Mange tak Dine råd er virkelig brugbare

Anmeld

9. august 2010

Lone Jakobsen

Anonym skriver:

Mange tak Dine råd er virkelig brugbare

selv tak, og spørg endelig igen hvis der er noget du gerne vil vide. jeg har prøvet både den helt perfekte date, den sjove og uforglemmelig date, og den der bare koksede fra starten

Anmeld

9. august 2010

Anonym trådstarter

nutche skriver:

selv tak, og spørg endelig igen hvis der er noget du gerne vil vide. jeg har prøvet både den helt perfekte date, den sjove og uforglemmelig date, og den der bare koksede fra starten

Det skal jeg nok Synes det er rart at høre andres erfaringer.

Anmeld

9. august 2010

Mor-til-asta-09

Anonym skriver:

Jeg er nu kommet videre med mit liv og er endelig parat til at møde nye mennesker efter et hårdt brud med mit barns far.

Derfor er jeg gået så langt, som at oprette en netdatingprofil, og vil gerne have jeres erfaringer med netdating og evt. faldgruber, jeg skal vare mig for...

Best wishes
Jane Doo

min kæreste og far til asta mødte jeg på nettet. Og det har fungeret ganske fint.. Har været sammen snart 3 år, og har en gudeskøn datter sammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.