Netdating og faldgruber

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.966 visninger
20 svar
0 synes godt om
1. august 2010

Anonym trådstarter

Jeg er nu kommet videre med mit liv og er endelig parat til at møde nye mennesker efter et hårdt brud med mit barns far.

Derfor er jeg gået så langt, som at oprette en netdatingprofil, og vil gerne have jeres erfaringer med netdating og evt. faldgruber, jeg skal vare mig for...

Best wishes
Jane Doo

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2010

otlitrom

Jeg ved intet om den slags - vil bare ønske dig held og lykke!

Anmeld

1. august 2010

Pena

Jeg har mødt to kærester på netdating, så jeg har go erfaring med det. Men husk at den rette ikke nødvendigvis kommer dumpende med det samme.

Det er nemt at blive skuffet til den første date, får det er mege nemt at få meget store forventninger til den man skriver med.

Lad være med at gå ned psykisk hvis drømmefyren pludselig holder op med at skrive tilbage. Det er desværre tit det sker.

Vær ikke bange for at være den der skriver det første brev. Det behøver ikke være manden der tager det første initiativ.

Hvis det er dating.dk du er på, er der en debat hvor du kan læse mange tanker/problemer/erfaringer med dating. En go ide at læse lidt derinde.

Lad være med at skrive med for mange ad gangen. Det er svært at samle sig om hver enkelt person. Og pludselig holder de alle op med at skrive, og så har man ligesom spildt en masse muligheder.

Lidt råd fra mig.

Anmeld

1. august 2010

MORJESPERSEN

Jeg har aldrig prøvet men kender et venne par der møtes på netdatning og er i dag gift på 5år..... Held og lykke med at finde kærligheden..

Anmeld

2. august 2010

3xM

Søddepødde skriver:

Jeg har mødt to kærester på netdating, så jeg har go erfaring med det. Men husk at den rette ikke nødvendigvis kommer dumpende med det samme.

Det er nemt at blive skuffet til den første date, får det er mege nemt at få meget store forventninger til den man skriver med.

Lad være med at gå ned psykisk hvis drømmefyren pludselig holder op med at skrive tilbage. Det er desværre tit det sker.

Vær ikke bange for at være den der skriver det første brev. Det behøver ikke være manden der tager det første initiativ.

Hvis det er dating.dk du er på, er der en debat hvor du kan læse mange tanker/problemer/erfaringer med dating. En go ide at læse lidt derinde.

Lad være med at skrive med for mange ad gangen. Det er svært at samle sig om hver enkelt person. Og pludselig holder de alle op med at skrive, og så har man ligesom spildt en masse muligheder.

Lidt råd fra mig.

kunne ikke have skr. det bedre selv

Anmeld

2. august 2010

marhemor

mariaogmarcus skriver:

kunne ikke have skr. det bedre selv

Godt skrevet...

Vil dog lige supplere med at man skal huske at det er meget nemt at være sød og fantastisk på skrift...

Og så gik jeg personligt på dates med folk jeg et eller andet sted godt vidste ikke var mr. right, men det gjorde at jeg lærte meget om hvilken type menneske jeg gik efter og i særdeleshed hvilken type der lå langt fra mig selv... Det er ikke værre end at man kan sige at det ikke er noget for én!

Husk mange af dem man mødes med længes lige så meget efter kærligheden, som én selv..., men pas på dig selv!!!

Held og lykke

Anmeld

2. august 2010

Anonym trådstarter

Flere erfaringer??

Anmeld

2. august 2010

Snefnug1984

Jeg har tit datet fra nettet og har mødt min nuværende kæreste igennem dating.dk - vi har nu været sammen i over 8 år

Selvfølgelig er der nogen derinde som kun vil have sex og kun skriver latterlige beskeder til en, så ignorer dem. Synes det er vigtigt, at du bruger lidt tid på at skrive med folk derinde, inden du evt. mødes.  Jeg har også ofte gjort det når jeg skulle mødes med nogen, at vi har aftalt et offentligt sted, og så har jeg evt. taget en jakke med hætte på og lige snuset lidt rundt i området, så jeg kunne se til det aftalte sted og se, om den mand der stod og ventede nu også var den han havde udgivet sig for, inden jeg gik derhen - i et enkelt tilfælde gik jeg aldrig derhen, da han simpelhen var "grim".. ja sorry...

Anmeld

2. august 2010

Shibby

He..Hmmm...

Jeg har mødt..maaaange.. Min 1 gang var i 2001,så prøvede jeg 2 gange i 2002 hvor den ene var mikkels far

Så prøvede jeg 6-9 gange mere før jeg gav op.. Det var interessant..Fik et barn ud af det og masser af sex men ikke drømmemanden ,-ham fandt jeg på en heelt anden måde..he..

Men held og lykke

Anmeld

2. august 2010

JulieE

Jeg kan se, der er kommet rigtig mange gode råd  Så her kommer lidt set fra en anden vinkel... jeg har aldrig selv netdatet, men arbejder på et dating site. Mine råd må være, at du skal være kritisk og mærke efter i maven når du skriver med en. Hold korrespondence på sitet -Lad være emd at give din private mail eller tlf nummer ud for tidligt. Skulle der være noget, kan sitet intet gøre, hvis det er foregået på den private mail. Vælg at altid første møde på et offentligt sted

Rigtig god fornøjelse... Der findes nitter derude og rigtig meget guld!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.