krokus skriver:
hej alle.
jeg er ny herinde.. men har et par spørgsmål omkring insemination og overvejer at blive insemineret, hvis der er nogle der har viden på det område?
Jeg ønsker mig rigtig meget at blive mor og kan ikke rigtig finde manden i mit liv..
men jeg har et par spørgsmål ang insemination;
Hvor gammel skal man være og er der ikke en alders grænse både i den ene og den anden ende?
og hvor meget må det koste?
valgte i en åben eller anonym doner, og hvorfor valgte i som i gjorde?
blev i gravide i første forsøg?
holder mig anonym da der ikke er nogle der ved noget om mine planer..
Håber i kan svare på mine spørgsmål.
kærlig hilsen krokus.
Hej du og velkommen til...
Dejligt og se "vi" er så mange herinde som går den vej :-)
Jeg er 26½, har PCO og er single..
Jeg har altid ønsket, at få mange børn, men da jeg fik konstateret PCO i 2007, brød min verden sammen.. Jeg følte mig ikke hel, følte mig ikke som en kvinde, fordi JEG ikke kunne lave børn på naturligvis.. Selvfølgelig er der nogen PCO-piger som laver økøbabyer, men mange skal have hjælp til det..
Jeg havde længe gået med tanken, om at blive insimineret, men var stadig lidt i tvivl, skal jeg nu vente og se om manden dukker op osv! Men da jeg pludslig opdagede sidste år, at jeg var gravid, og endda på den naturlige måde, var jeg jo ikke til og skyde igennem, desværre havde jeg en biokemisk abort, og der var jeg ikke længere i tvivl, jeg ville have børn.. Og det bliver uden en mand! Jeg er så sikker i mit valg.. Jeg er dog ikke kommet så langt endnu, da jeg har et vægttab der skal igang først, pt. ryger den op og ned pga medicin. Samtidig har jeg min astma, som er fuldkommen ude af kontrol i øjeblikket.. Men jeg håber snart på, og kunne komme igang..
Det er indtil videre kun mine venner og jer herinde, som kender til mine tanker, da jeg er meget i tvivl om hvordan min familie vil reagere.. Min far ved jeg, vil acceptere det, og han ville kunne forstå mig, selvom han nok ville synes det er noget underligt noget :-)
Jeg synes ikke selv jeg er for ung til og blive insimineret, netop pga min pco, kan der gå lang tid før jeg bliver gravid, selvom jeg bliver insimineret, men jeg kan også være heldig som Dorthe og Karina, at den er der i første hug.. Nu må vi se ;-)
Sorry hvis det blev lidt rodet, men jeg er lige kommet hjem fra en aftenvagt, og er lidt træt!
Knus og held og lykke