Hej Allesammen 
Jeg skriver denne gang som anonym, da det kommende er noget der virkelig generer mig og jeg føler mig flov over det 
Det bliver nok noget af en smørre, så her kommer den!
Jeg er 20 uger henne i min graviditet, min kæreste og jeg har været sammen i 3½ år og jeg har egentlig aldrig tvivlet på hans kærelighed til mig.
Her i min graviditet er jeg blevet mistroisk og suspekt overfor min kæreste, han er en pæn mand og både mænd og kvinder finder ham attraktiv. Det har ikek generet mig før, indtil nu....
Jeg har det dårligt når min kæreste er i byen, jeg udspørger ham nærmest dagen efter om hvor de var, hvem han var der sammen med og havd de lavede etc. hvilket jeg aldrig har gjort før...
Jeg hader at havde det sådan her og forsøger virkelig at undertrykke det, men det er svært.... Har ikke fortalt ham, at jeg har det sådan.
Ved det i bund og grund skyldes min egen usikkerhed, da jeg har svært ved at acceptere at jeg er vokset en del og måske har taget 5 -7 kg på - kan ikke være i mit tøj, føler mindre værd over min krop og forsøger virkelig, at se det som noget usædvanlig smukt at være gravid, men det kniber lidt.
Det smitter af på mit humør og selvfølgelig min lyst til sex, jeg har virkelig brug for at min kæreste viser mig, at han stadig finder mig attraktiv... Men der har bare været så meget, så meget som ikke har givet os begge det overskud det kræver, at bidrage med noget ekstra.
Min kæreste glæder sig til at skulle være far, han aer min mave og synes det er fantastisk og siger selv, at det ikke er et turn off for ham.
Men det piller ikke ved, at jeg stadig føler mistro og betvivler ham. Bare sådan en lilel ting som, at han en dag kun fortalte miig 2 ud af de 3 steder han havde været i byen, giver mine grimme tanker frit spil - hvorfor udelukker han at fortælle det, hvad skjuler han....!
Jeg har det så dårligt med at have det sådan her, jeg har aldrig oplevet det og grimmes ved at være mistroisk. Jeg har meget svært ved at acceptere denne usikre del af mig selv, da jeg aldrig har oplevet disse følelser samt, jeg i bund og grund ved, at der ikke er noget hold i de tanker!
Jeg har som sagt ikek sagt noget til ham, for jeg synes det er på grænsen til noget sygeligt... Og fordi det bunder i min egen usikkerhed. Har tænkt mig at sige det til ham, men skal lige have leveret den på en sådan måde, at det kommer ud rigtigt.
Er der andre herinde der har oplevet lignende?