Mit råd til dig, inden du stikker helt er, vil helt sikkert være, at være ærlig. Næste gang han spørger, eller lige efter I har været sammen, at du simpelthen siger det lige ud. Sig til ham, at du desværre er blevet forelsket i ham. At du godt ved, at det ikke var aftalen fra starten. Sig også ærligt til ham, at du har svært ved at at møde andre fordi det faktisk er ham du er forelsket i.Du kan måske også lige bagefter sige til ham, at du ikke forventer at få noget svar omkring dette emne, men at han måske kan tænke over det. Sig at han evt. kan sunde sig et par dage og så må han melde ud, om han stadigvæk kun er interesseret i et "venne-forhold" eller om han har lyst til at begynde at date.
Hvis han vælger det første, ja så er der ingen vej uden om at stoppe med at ses. og her mener jeg 100 procent. Ingen kontakt eller lign. da du ellers aldrig vil komme videre. Fyre har også en tildens til, for man ikke heeellt lige kommer til at glemme det, at give det et par sidste par trækninger. Så efter en måned, når du tror du er på vej videre, vil der tikke en sms ind, at han savner at ses med dig og om I ikke skal ses osv. hvis der ikke står, at han vil mere AKA være kærester, skal du ikke falde i. Så bliver det bare endnu værre.
Det kan også være, at når du holder stand, at han faktisk finder ud af, at han også har følelser for dig som han måske ikke selv helt er klar til at indrømme.
Hvis han er over den spæde ungdom, så tor jeg ikke, du skal tænke over det med at han er "flov" over at skulle ses med dig. Alle vil selvfølgelig gerne have en flot og lækker kæreste. Men det man altid skal huske på, er at den som er forelsket og/eller elsker én synes jo også at man er lækker. At du gerne vil tabe dig, og måske få ham til at se til din side på den måde, kan jeg godt følge dig i. Det gør jo heller ingen skade, hverken på et forhold eller ens selvværd. Men jeg tror altså ikke (og det ved du selvfølgelig også godt) at det vil få ham til at blive forelsket i dig. Enten er han allerede små lun lige nu, eller også bliver han det sandsynligvis heller ikke.
Det er dog et godt tegn synes jeg, at han hellere vil "lege" med dig, end være sammen med andre piger. Min egen personlige holdning er også, at dem som man har det rigtig godt i sengen med, er også dem hvor der er lidt flere følelser involveret. Men så igen har jeg ikke den store erfarring, så måske det godt kan lade sig gøre, at have det vildt godt, uden at være forelsket. Men for mig, tyder det da lidt på at han også er glad for dig.
Jeg har prøvet noget lign. (endte med at jeg desværre ikke blev valgt til at være hans eneste ene) Det næste forhold havde ikke alle sommerfuglene osv. Men tilgengæld viste det sig at være det helt rigtige i længden. Jo længere tid der gik, jo mere ærlig var jeg også over for mig selv, at man jo ikke kan sammenligne noget hvor man kun har de "gode" studer, og ikke en hverdag hvor man skændes over hvem der skal tage opvasken eller skifte ble osv. Derfor bliver det lidt en "drømme-forhold". Det skal du huske på, hvis du skal ud og date igen. man kan ikke sammenligne sådan et forhold med et der måske er det rigtige lige foran næsten på dig (uden du opdager det, fordi du er forelsket i "mr- uopnåelig")
Men 4 år er rigtig lang tid. Så jeg synes som sagt, at næste gang i ses, at du skal sige det lige ud, og så tage konsekvensen (så det skal selvfølgelig først være når du er 100 procent klar til at sige stop med ham) af hans svar til dig.
Held og lykke, enten med ham, eller med den næste heldige fyr, hvor du kan have et forhold hvor forelskelsen er gengældt.