Hvad kan I anbefale af regntøj??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2010

Ida.

Vi har regntøj fra abeko og celavi - begge sæt er rigtig lækre, men vær' obs på, at celavi er forholdsvist bredt i det - min store pige, som er meget slank har et sæt, og hun svømmer noget i det...men det funger nu fint alligevel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2010

<3

lonemus skriver:

Abeco

Jeps Abeko og NameIt har været et hit her

Anmeld

1. august 2010

Maddox

SpunkenJo skriver:

Her har ikke været en finger at sætte på den klassiske/"gummi" -udgave fra IdaT. Bare iorden.

Lige nu har han et fra Katvig. Overfladen vitker ikke uigennemtrængelig som det fra IdaT, men han er endnu ikke blevet våd på måsen/knæene af at have det på. - det virker lækkert og åndbart og jeg er virkelig glad for det.

Så kan anbefale både fra Katvig og IdaT

happy hunting

Kan også kun give thumbs up  for idaT - Det er super lækkert!

Min DP har flere gange ytret hvor begejstret hun er for sættet, og hun har jo som DP set en del forskellige regnsæt (men åbenbart første gang hun ser et fra idaT)

Og selvfølgelig synes jeg selv, at min søn er fuldstændig bedårende i det blå sæt, med tilhørende "røjsere"

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. august 2010

SpunkenJo

Solajma skriver:

Kan også kun give thumbs up  for idaT - Det er super lækkert!

Min DP har flere gange ytret hvor begejstret hun er for sættet, og hun har jo som DP set en del forskellige regnsæt (men åbenbart første gang hun ser et fra idaT)

Og selvfølgelig synes jeg selv, at min søn er fuldstændig bedårende i det blå sæt, med tilhørende "røjsere"

Det' sjovt! For nøjagtig samme farve har vi her til Carlen, men hans er bare med isbjørne istedetfor 

- Røjserne er så de gule med Girafferne, men moren er også lidt af en skabssvensker, så kan hun få proppet drengen i de blå-gule farver, så kommer han det også... he he he 

STOR FAN af IdaT på mange områder. De laver i det hele taget bare en kvalitet der holder hver gang. 

Knus Jo

Anmeld

1. august 2010

Maddox

SpunkenJo skriver:

Det' sjovt! For nøjagtig samme farve har vi her til Carlen, men hans er bare med isbjørne istedetfor 

- Røjserne er så de gule med Girafferne, men moren er også lidt af en skabssvensker, så kan hun få proppet drengen i de blå-gule farver, så kommer han det også... he he he 

STOR FAN af IdaT på mange områder. De laver i det hele taget bare en kvalitet der holder hver gang. 

Knus Jo

Også STOR fan af idaT her

Vi har også flyverdragten, som vi har været SUPER glade for - og håber bassen kan passe endnu en sæson, da den var rigelig stor sidste år  

Anmeld

1. august 2010

SpunkenJo

Solajma skriver:

Også STOR fan af idaT her

Vi har også flyverdragten, som vi har været SUPER glade for - og håber bassen kan passe endnu en sæson, da den var rigelig stor sidste år  

Ligesom her, den blå medelefanterne

toppen

Anmeld

1. august 2010

tinasmor

Køber altid bare det fra Føtex, Kvickly eller lign. Det er så enormt lidt de bruger det synes jeg. Det er ikke så ofte de er ude når det regner, så jeg gidder ikke ofre alverden for det (skal skifte hele tiden fordi de vokser fra det) jeg tror de første 3 sæt hun har haft, er vist aldrig rigtig blevet brugt. Jeg synes det fra Føtex og lign. har været af fin kvalitet og jeg har aldrig haft problemer med dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.