Hvad kan I anbefale af regntøj??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.548 visninger
16 svar
0 synes godt om
1. august 2010

klmf

Oliver skal starte i dp til september og så skal vi ud og have anskaffet os noget regntøj. Bum bum bum... Er helt blank på, hvad vi skal gå efter. Kender intet til gode mærker indenfor overtøj. 

Det skal være godt, solidt og holde bøffen tør - behøver dermed ikke være et bestemt mærke, det skal bare klare jobbet

Hvad har I erfaringer med? Skriv også gerne dårlige erfaringer, så jeg ved, hvad jeg skal styre udenom....

Tusind tak for hjælpen

/Charlotte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2010

SpunkenJo

Her har ikke været en finger at sætte på den klassiske/"gummi" -udgave fra IdaT. Bare iorden.

Lige nu har han et fra Katvig. Overfladen vitker ikke uigennemtrængelig som det fra IdaT, men han er endnu ikke blevet våd på måsen/knæene af at have det på. - det virker lækkert og åndbart og jeg er virkelig glad for det.

Så kan anbefale både fra Katvig og IdaT

happy hunting

Anmeld

1. august 2010

Mor til Frederic og Freya

Vi har fra tth. Kanon lækkert og slidstærkt.

Anmeld

1. august 2010

lonemus

Abeco

Anmeld

1. august 2010

Marco2

IdaT.

Vi har nu fået 3. sæt af det og det er bare rigtig godt.

AG

Anmeld

1. august 2010

LotteN

vi har kun haft købt et sæt regntøj, så derfor ka njeg ikke dele så meget erfaring.

Men kan helt klart sige  for TTH virkelig lækkert regntøj i rigtig god kvalitet.

Anmeld

1. august 2010

Mai-pigen

Min søn har haft et spiderman regnsæt, som jeg købte i fakta, det gjorde jobbet udemærket, denne gang har han et fra Celavi, købt i ønskebørn, og der er da ingen tvivl om at kvaliteten er bedre, men sættet fra fakta var lige så godt..

Anmeld

1. august 2010

line melias mor

vi har købt tth. glæder mig til at få det i brug

Anmeld

1. august 2010

De3Guldklumper

her er vi startet med Name It og det har jeg været yderst tilfreds med - jeg fornemmer at ungerne kan ånde i det da de ikke er fugtige når det tages af dem.. Det er lækker blød i kvaliteten og holder ungerne tørre som det skal - så det er helt sikkert det vi vil bruge fremover..

Anmeld

1. august 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
lotchen aka Charlotte skriver:

Oliver skal starte i dp til september og så skal vi ud og have anskaffet os noget regntøj. Bum bum bum... Er helt blank på, hvad vi skal gå efter. Kender intet til gode mærker indenfor overtøj. 

Det skal være godt, solidt og holde bøffen tør - behøver dermed ikke være et bestemt mærke, det skal bare klare jobbet

Hvad har I erfaringer med? Skriv også gerne dårlige erfaringer, så jeg ved, hvad jeg skal styre udenom....

Tusind tak for hjælpen

/Charlotte

Vi har regntøj fra Name It og det har vi været super glade for.Har du snakket med dp om du skal have regntøj med? Det er slet ikke sikkert, at det er nødvendigt her i starten og hurtigt bliver det de kolde måneder og så er det jo vintertøj.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.