det er ikke meget I er herinde!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
lion skriver:

ja det ved jeg godt. Det er også derfor jeg siger "lidt" langsom.

Hun var og er en af dem der udvikler sig i ryk og næsten det hele på 1 gang. Hun var også lidt langsom, sad 5 mdr, kravlede 8 mdr og gik 12 mdr og hendes tænder kom altid af 2 og kindtænderne fik hun alle 4 i løbet af 1½ mdr. UDEN at brokke sig

Hun startede jo på 4330gr hvilket gjorde hun jo hurtig vejde 9 kg (5 mdr) Julius startede på den "lille" vægt af 3200

det lyder da bestemt ikke langsomt i mine ører!?

Jeg troede faktisk først det var "normalt" at sidde ved 7-8 mdr og kravle ved 9-10 mdr!?

Men pyt med det Det vigtigste er jo bare at de trives

Men skal han tjekkes for lungebetændelse på onsdag så?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2010

lion

Caroline86 skriver:

det lyder da bestemt ikke langsomt i mine ører!?

Jeg troede faktisk først det var "normalt" at sidde ved 7-8 mdr og kravle ved 9-10 mdr!?

Men pyt med det Det vigtigste er jo bare at de trives

Men skal han tjekkes for lungebetændelse på onsdag så?

Jeg ved bare jeg blev spurgt fra hun var 6 mdr om hun kravlede. HELE TIDEN.

De skal se om de kan hjælpe han, vi havde fået noget som skulle gøre hoste turen kortere og dte har ikk hjulpet.

Men han raller og hoster lidt slemt, men jeg er ikk sikker på han har lungebetændelse

Anmeld

2. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
lion skriver:

Jeg ved bare jeg blev spurgt fra hun var 6 mdr om hun kravlede. HELE TIDEN.

De skal se om de kan hjælpe han, vi havde fået noget som skulle gøre hoste turen kortere og dte har ikk hjulpet.

Men han raller og hoster lidt slemt, men jeg er ikk sikker på han har lungebetændelse

hmm... det tror jeg altså bare har været folk der har spurgt, uden at vide hvad de talte om

håber ikke han har lungebetændelse... Men på den anden side er det jo også rart hvis der er en forklaring på hvorfor han raller.. hmm!

Men, jeg håber I får svar på onsdag

Anmeld

2. august 2010

lion

Caroline86 skriver:

hmm... det tror jeg altså bare har været folk der har spurgt, uden at vide hvad de talte om

håber ikke han har lungebetændelse... Men på den anden side er det jo også rart hvis der er en forklaring på hvorfor han raller.. hmm!

Men, jeg håber I får svar på onsdag

Man tak det gør jeg også. for lige nu får ha den blå spray ca 6-8 gange i døgnet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.