Caroline86 skriver:
tillykke med hende 
Er da træls med den astma
Er der ikke noget at gøre ved den? Måske først når han er ældre?
Her går det rigtig godt! Tror Laura er omkring 9 kg nu
store pige 
Hun sidder selv og er i bare en rigtig krudtugle! Hun er træt af ikke at komme fremad når hun "kravler" hvilket godt kan resultere i nogle raseri anfald! HAHA... men det går heldigvis hurtigt over igen 
Kan slet ikke forstå at min lille bitte baby er så stor! 
Mange tak for det.
Jeg ved ikk om det er hans astma og lungebetændelse eller om han er "lidt" langsom.
Han sidder rigtig flot hos os, men vælter til siden hvis han sidder selv. Han kan godt sidde i en højstol.
Han bevæger sig lidt men ikk meget, han ruller hellere ikk rundt. Men hidsig kan han blive.
Han får den blå spray, da han er så lille og ikk har haft 5 hosteture endnu på 6 mdr. Men ABC klinkken (gentofte sygehuset) gør hvad de kan får at hjælpe os. Vi kommer på ABC da jeg(Julius) har sagt ja til at være med i et forsøg på at finde ud af hvorfor børn får astma, eksem og allergi. Jeg sagde ja til det, da min datter har børneeksem og jeg ville vide mere og jeg er glad for jeg sagde ja, for hun fik meget børneeksem. Julius har nu astma og eksem. Vi skal på klinikken på onsdag da han har hostet så længe, grundet hans astma kan han jo få let lungebetændelse
Anmeld