det er ikke meget I er herinde!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.173 visninger
13 svar
0 synes godt om
1. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Tøser... Hvor bliver I af?

Det er meningen vi skal prale af alle vores lækre februar unger

Kan det virkelig passe vi kun er 2 "aktive" i vores februar mødregruppe?

Knus Caroline

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2010

lion

Caroline86 skriver:

Tøser... Hvor bliver I af?

Det er meningen vi skal prale af alle vores lækre februar unger

Kan det virkelig passe vi kun er 2 "aktive" i vores februar mødregruppe?

Knus Caroline

Ja det tror jeg desværre vi er.

Det kan være vi skal skrive i kvartal gruppenn igen at der en der hedder feb. 2010

Anmeld

2. august 2010

Moderator

lion skriver:

Ja det tror jeg desværre vi er.

Det kan være vi skal skrive i kvartal gruppenn igen at der en der hedder feb. 2010

ja, måske! Synes bare heller ikke der er vildt meget aktivitet derinde!?

Går det godt med Jer?

Anmeld

2. august 2010

lion

Caroline86 skriver:

ja, måske! Synes bare heller ikke der er vildt meget aktivitet derinde!?

Går det godt med Jer?

Ja det går ok.

Min store pige bliver 2 år imorgen og vi skal i Capella i Fields.

Julius hoster desværre igen grundet hans astma, nu er det 3 gang siden marts/april og det er nu på 3 uge.

Men han vokser og trives. Sidste mdr blev han målt til 62,5 og vejer 6300gr, så det går fremad.

Han er bedre til at sidde selv og rækker ud efter ting og får fat i det.

Hvad med jer?

Anmeld

2. august 2010

Moderator

lion skriver:

Ja det går ok.

Min store pige bliver 2 år imorgen og vi skal i Capella i Fields.

Julius hoster desværre igen grundet hans astma, nu er det 3 gang siden marts/april og det er nu på 3 uge.

Men han vokser og trives. Sidste mdr blev han målt til 62,5 og vejer 6300gr, så det går fremad.

Han er bedre til at sidde selv og rækker ud efter ting og får fat i det.

Hvad med jer?

tillykke med hende

Er da træls med den astma Er der ikke noget at gøre ved den? Måske først når han er ældre?

Her går det rigtig godt! Tror Laura er omkring 9 kg nu store pige

Hun sidder selv og er i bare en rigtig krudtugle! Hun er træt af ikke at komme fremad når hun "kravler" hvilket godt kan resultere i nogle raseri anfald! HAHA... men det går heldigvis hurtigt over igen

Kan slet ikke forstå at min lille bitte baby er så stor!

Anmeld

2. august 2010

lion

Caroline86 skriver:

tillykke med hende

Er da træls med den astma Er der ikke noget at gøre ved den? Måske først når han er ældre?

Her går det rigtig godt! Tror Laura er omkring 9 kg nu store pige

Hun sidder selv og er i bare en rigtig krudtugle! Hun er træt af ikke at komme fremad når hun "kravler" hvilket godt kan resultere i nogle raseri anfald! HAHA... men det går heldigvis hurtigt over igen

Kan slet ikke forstå at min lille bitte baby er så stor!

Mange tak for det.

Jeg ved ikk om det er hans astma og lungebetændelse eller om han er "lidt" langsom.

Han sidder rigtig flot hos os, men vælter til siden hvis han sidder selv. Han kan godt sidde i en højstol.

Han bevæger sig lidt men ikk meget, han ruller hellere ikk rundt. Men hidsig kan han blive.

Han får den blå spray, da han er så lille og ikk har haft 5 hosteture endnu på 6 mdr. Men ABC klinkken (gentofte sygehuset) gør hvad de kan får at hjælpe os. Vi kommer på ABC da jeg(Julius)  har sagt ja til at være med i et forsøg på at finde ud af hvorfor børn får astma, eksem og allergi. Jeg sagde ja til det, da min datter har børneeksem og jeg ville vide mere og jeg er glad for jeg sagde ja, for hun fik meget børneeksem. Julius har nu astma og eksem. Vi skal på klinikken på onsdag da han har hostet så længe, grundet hans astma kan han jo få let lungebetændelse

Anmeld

2. august 2010

Moderator

lion skriver:

Mange tak for det.

Jeg ved ikk om det er hans astma og lungebetændelse eller om han er "lidt" langsom.

Han sidder rigtig flot hos os, men vælter til siden hvis han sidder selv. Han kan godt sidde i en højstol.

Han bevæger sig lidt men ikk meget, han ruller hellere ikk rundt. Men hidsig kan han blive.

Han får den blå spray, da han er så lille og ikk har haft 5 hosteture endnu på 6 mdr. Men ABC klinkken (gentofte sygehuset) gør hvad de kan får at hjælpe os. Vi kommer på ABC da jeg(Julius)  har sagt ja til at være med i et forsøg på at finde ud af hvorfor børn får astma, eksem og allergi. Jeg sagde ja til det, da min datter har børneeksem og jeg ville vide mere og jeg er glad for jeg sagde ja, for hun fik meget børneeksem. Julius har nu astma og eksem. Vi skal på klinikken på onsdag da han har hostet så længe, grundet hans astma kan han jo få let lungebetændelse

synes da ikke det lyder som om han er langsom? Tror ikke det er "normalt" at de sidder uden støtte når de ikke er ældre!? Vores sp siger at Laura er EKSTREMT hurtigt

Lyder godt med ABC klinikken.. Har hørt de er dygtige der! (Min mor er leder af fødegangen på Gentofte, så kender lidt til dem den vej)

Er der udsigt til at han kan vokse fra det, eller regner I med at han skal medicineres altid?

Anmeld

2. august 2010

lion

Caroline86 skriver:

synes da ikke det lyder som om han er langsom? Tror ikke det er "normalt" at de sidder uden støtte når de ikke er ældre!? Vores sp siger at Laura er EKSTREMT hurtigt

Lyder godt med ABC klinikken.. Har hørt de er dygtige der! (Min mor er leder af fødegangen på Gentofte, så kender lidt til dem den vej)

Er der udsigt til at han kan vokse fra det, eller regner I med at han skal medicineres altid?

Ok. Jeg fødte Cassandra på Gentofte og dte var meningen at Julius også skulle. han kom jo så bare hos min søster.

Da det kan være at han vokser fra begge ting. Det er også derfor de følger en "opskrift" på hvor meget en baby/barn skal ha hoste "anfald"( over længere periode) før de giver den brune spray som er en der skal gives hver dag morgen og aften.

Ja der er noget om at højstole jo er fra 6 mdr.

Nej Julius har jo ikk ligget megeet på maven grundet sygdom og nu har hans søster snart været hjemme i 5 uger grunddet eksem og ferie

Anmeld

2. august 2010

Moderator

lion skriver:

Ok. Jeg fødte Cassandra på Gentofte og dte var meningen at Julius også skulle. han kom jo så bare hos min søster.

Da det kan være at han vokser fra begge ting. Det er også derfor de følger en "opskrift" på hvor meget en baby/barn skal ha hoste "anfald"( over længere periode) før de giver den brune spray som er en der skal gives hver dag morgen og aften.

Ja der er noget om at højstole jo er fra 6 mdr.

Nej Julius har jo ikk ligget megeet på maven grundet sygdom og nu har hans søster snart været hjemme i 5 uger grunddet eksem og ferie

kunne være dejligt hvis han vokser fra det

Laura har hele tiden hadet at ligge på maven... men nu kan det være ok, fordi hun møffer (det er hendes måde at "kravle") hæhæ... Er sikker på Julius nok skal være lige præcis så hurtig som hans krop har godt af! det er jo heldigvis meget forskelligt hvor hurtigt de små hoveder udvikler sig og derfor svinger "normal området" ekstremt meget

hvordan var din datter dengang?

Anmeld

2. august 2010

lion

Caroline86 skriver:

kunne være dejligt hvis han vokser fra det

Laura har hele tiden hadet at ligge på maven... men nu kan det være ok, fordi hun møffer (det er hendes måde at "kravle") hæhæ... Er sikker på Julius nok skal være lige præcis så hurtig som hans krop har godt af! det er jo heldigvis meget forskelligt hvor hurtigt de små hoveder udvikler sig og derfor svinger "normal området" ekstremt meget

hvordan var din datter dengang?

ja det ved jeg godt. Det er også derfor jeg siger "lidt" langsom.

Hun var og er en af dem der udvikler sig i ryk og næsten det hele på 1 gang. Hun var også lidt langsom, sad 5 mdr, kravlede 8 mdr og gik 12 mdr og hendes tænder kom altid af 2 og kindtænderne fik hun alle 4 i løbet af 1½ mdr. UDEN at brokke sig

Hun startede jo på 4330gr hvilket gjorde hun jo hurtig vejde 9 kg (5 mdr) Julius startede på den "lille" vægt af 3200

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.