Lise skriver:
Vi har en skammel som han kan støtte benene på. Og vi har sådan et babybjörn toiletsæde, så han falder ingen steder. Og vi har også en potte, hvis han ikke ønsker at sidde på loksikum...
Gad bare godt at han GAD at gå på toilettet. Han siger at han ikke gider på toilettet - først imorgen
... Også fordi ALLE i andres jævnaldrende børn tilsyneladende godt kan finde ud af det...
ja så ved jeg sku ikke mine levende råd søde Lise.
Men muligvis hvis forkus kommer væk, så kan det være at han selv siger til. men jeg kan sku godt forstå at det er frustrerende, når han er så dygtig i børnehaven!!!!
Men der er vel ikke andet at gøre end, at han bestemmer tempo hjemme, eller tage de lorte og tisse underhyler hjemme, også kan han jo mærke at det ikke er særlig rart med det i underhylerne!!!
Lige en anden ting, det der med at sige i morgen. Her hjemme siger JOhanna, jeg spiser fisk når jeg bliver storesøster, eller tager selv sko på når jeg bliver storesøster, rydder op når hun bliver storesøster osv osv der skal ske mange ting når hun bliver storesøster kan du høre!!!
Knus og pøj pøj med projektet
Siber
Anmeld