rulle fra Mave til ryg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2010

B&J

4mdr da daniel vendte fra mave til ryg...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2014

tossen93

min lille pige har gjort det tilfældigt et par gange, men idag har hun gjort det 3 gange med vilje.
hun er 7 uger og en stærk lille pige

Anmeld

11. november 2014

(august)

Mine de to store var mellem 3-4 mdr, men lillepigen hun var kun 14 dage da hun gjorde det første gang og har gjort det lige siden. Hun bliver 5 mdr imorgen og ruller i et væk begge veje :-)

Anmeld

11. november 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Igår skete det for første gang bevidst her

Hun blev 4 mdr d. 4  

Anmeld

11. november 2014

Mor til Ella

FruEllingsen skriver:

Hvor gamle var jeres små da de første gang rullede fra Mave til ryg??

Marcus er 3 måneder. og i går rullede han første gang fra mave til ryg. troede først at det bare var et tilfælde. men så gjorde han det igen. og i dag gjorde han det så igen

Er så stolt af min lille dreng

Begge mine har rullet fra ryg til mave som det første og det har de begge gjort da de var 4,5 mdr.

Så det andet ved jeg faktisk ikke

Anmeld

11. november 2014

Sujan

Altså man ligger dem på maven og de ruller om på ryggen???

min er 6 uger og det kan hun godt.. Så er ikke meget vi får øvet at hun ligger på maven fordi hun bare triller rundt

Anmeld

11. november 2014

Chevro

Koen. skriver:

det er da flot Hmm, men bliver da lidt bekymret, Lærke bliver 4 mdr her den 11. og hun kan dælme ikke rulle Kun hvis det er et uheld, altså hun vælter

Gad vide om trunten er lidt magelig anlagt

hehe det kan de nemt gå hen og blive

Min søn har aldrig gidet det, han valgte bare at lade være og så sætte sig op og bare være doven siddende da han var 5 mdr  

Men jeg kunne slet ikke få min søn til at ligge på maven! :/ Det var SP ikke glad for! Dog har jeg sidenhen lagt mærke til at han ikke rigtig ville det, og kan idag se at hans nederste ribben stikker ud, som om de måske har været i vejen/gjort ondt når han skulle være på maven

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.