rulle fra Mave til ryg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.057 visninger
16 svar
1 synes godt om
31. juli 2010

FruEllingsen

Hvor gamle var jeres små da de første gang rullede fra Mave til ryg??

Marcus er 3 måneder. og i går rullede han første gang fra mave til ryg. troede først at det bare var et tilfælde. men så gjorde han det igen. og i dag gjorde han det så igen

Er så stolt af min lille dreng

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2010

Lise

Dyyyygtiiiiii'

Casper var lige blevet 2 mdr, og min store dreng, Simon, var vist 2½ mdr.

Anmeld

31. juli 2010

Koen.

det er da flot Hmm, men bliver da lidt bekymret, Lærke bliver 4 mdr her den 11. og hun kan dælme ikke rulle Kun hvis det er et uheld, altså hun vælter

Gad vide om trunten er lidt magelig anlagt

Anmeld

31. juli 2010

Vidunderligeunger

alberte kan overhovedet ikke hun er 2 mdr og en uge

Anmeld

31. juli 2010

Sommersko

Aya (5 måneder) har aldrig været fan af det der med at rulle fra mave til ryg. Gjorde det et par dage i streg, da hun var en 2-3 måneder (uh man glemmer hurtig). Hun er vel en smule doven, hehe :-)

Til gengæld har hun den sidste måneds tid været vild med at rulle fra ryg til mave - men når hun så bliver træt af at ligge på maven, bliver hun vild sur, for hun kan jo ikke komme tilbage igen :-)

Anmeld

31. juli 2010

Lise

lillespurv19 skriver:

det er da flot Hmm, men bliver da lidt bekymret, Lærke bliver 4 mdr her den 11. og hun kan dælme ikke rulle Kun hvis det er et uheld, altså hun vælter

Gad vide om trunten er lidt magelig anlagt

Jeg har en veninde, der har en datter på knap 10 mdr - hun ruller sgu heller ingen steder

Børn er forskellige, nogen er meget aktive, og andre er ikke... men det er de færreste af dem der ALDRIG lærer det

Anmeld

31. juli 2010

Koen.

Lise skriver:

Jeg har en veninde, der har en datter på knap 10 mdr - hun ruller sgu heller ingen steder

Børn er forskellige, nogen er meget aktive, og andre er ikke... men det er de færreste af dem der ALDRIG lærer det

åhh pyyh så er jeg lidt mere rolig

Anmeld

31. juli 2010

Malene84

ja nu har jeg jo to stykker på fuldstændig samme alder... og der er meget forskel. Tristan fik sundhedsplejerskens øjne til at se helt vild ud, da han rullede ved vores 2. besøg af hende... mener de var omkring 1½ måned der, men han er også enormt stærkt og har lige siden fødslen holdt sit hoved HØJT oppe... de blir 3 måneder i næste og Tristan vil helst gerne stå op hele tiden... han holde sit hoved selv nu

Villads derimod nyder bare at ligge på tæppet (på ryggen). Han gider ikke lægge på maven, og rulle er slet ikke noget der ville falde ham ind. hehe.

Anmeld

31. juli 2010

Snuffler25

Nicola begyndte også at rulle fra mave til ryg, da han var næsten 3 mdr nu er han 14 uger og det går bedre og bedre med det. Han virker helt glad når han pludselig opdager, at han ligger på ryggen

Anmeld

31. juli 2010

LinLin

Det var juleaftens dag 2006, så han har været 3 mdr og 22 dage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.