Et monster anfald

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

670 visninger
3 svar
0 synes godt om
31. januar 2008

1977

Profilbillede for 1977
Hver morgen hele ugen har Jesse villet køre på sin scooter i dp. Jeg har alligevel sat ham i barnevognen og har taget råberiet hele vejen. Ikke fordi der er langt.....det tager 10 min i Jesse-fart :D Men i morges tænkte jeg...ok lad ham prøve. Vi har ikke travlt og jeg skal ikke til århus i dag. Vi kommer halvvejs og så vil han ikke den rigtige vej. Jeg stopper ham og siger: nej du skal den her vej. Han kigger på mig...den her vej, og kører igen den forkert. Jeg gentager processen. Nej skat, du skal den her vej. Og resultatet var det samme.

Så jeg prøver: du skal om til .... og det er den her vej. Hvis du ikke kan gøre det, så kommer du i barnevognen. Men nej....

Så jeg løfter ham af scooteren og SÅ starter balladen. Han blev fuldstændig bundhamrende spillerragende tosset. Jeg er glad for at der er sele i den vogn. Da vi kommer hen i dp, er han SÅ gal at han ikke er til at komme i kontakt med. Der måtte hverken røres eller tales med ham.

Det er godt nok længe siden at jeg har set han så sur. Men det hjalp da jeg havde fået overtøjet af og tog ham op. Så puttede han sig ind til mig :) og faldt til ro igen. Og da jeg bar ham i til legetøet og viste ham noget dublo, så var det hele igen ok.

Ville bare lige dele min morgen med jer ;)

Kh Jeanne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2008

SaNiNa

Hold da helt op en tur du har haft tik dp idag men tror nu det er meget normalt de får sådan ture engang imellem. min svigermor er dp og det er så sjovt at se børnene blive hente for de skaber sig og er så umulige... det er tit det sammen om morgene.

Det er jo lige i den alder de er begyndt selv at ville bestemme...

Kuns Sanne

Anmeld

31. januar 2008

Doktor Doolittle

Hahaha velkommen til selvstændighedsalderen ;) MEN fat mod, det tager kun et par år :P Nej spøg til side. Det lyder som en sej morgen :'( men men en happy ending. Knus Tina

Anmeld

1. februar 2008

Moderator

Profilbillede for Moderator
Åh ja det er en herlig alder. Jeg synes, at det er værst med de der anfald, når min søn ikke vil have skiftet ble og ligger i vrider og drejer sig og er svedig og rød i hovedet som en nykogt hummer - så skal man både forsøge at rumme hans temperament og undgå at få l*** ud over det hele. Pardon my french :)

Kh
Karoline

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.