KatjaRenee skriver:
Hej
Vi havde også de perioder med vores datter hvor hun gjorde det samme.. jeg fik afvide af lægen og SP at det kunne være mange grunde til dette skete.. Det kan være tænder - ørerne- mareridt - maven... osv..
Men det kan vist også være forstyrrende for børn der har meget de skal bearbejde når de sover.. hvis de har oplevet meget nyt på en dag bearbejder de det om natten.. ved det ikke men det har jeg engang fået af vide.. (så er det faktisk godt at lade barnet putte ved mor og far så får de en trykhed og det kan få dem ind i en god natterytme igen.. det hjalp på vores datter- og det er ikke en dårlig vane at give dem for vores pige hun sover aldrig i vores seng mere)
Håber snart bette får en bedre søvn
Det sker udelukkende om dagen! Der har aldrig været noget om natten...
Det virker ikke som maven (den er en anden slags gråd og en anden opførsel), ørerne har hun aldrig haft noget med, kunne ikke forestille mig det er dem
Hun tager sig ikke til ørerne eller noget som helst, og hun kommer i fint humør så snart hun vågner...
Tænder tror jeg heller ikke det er, så længe det har stået på...
Min søster led af febervildelse da hun var lille og det virker som densamme slags mareridt hvor det er svært at vågne (Laura har så bare ikke feber når hun får det)
Anmeld