Vi har bryllupsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

568 visninger
10 svar
0 synes godt om
2. juli 2008

linemus

Så er det 4 år siden, vi blev gift, og jeg stod med kæmpe mave på :D Det føles slet ikke så længe siden, men alligevel er det en lysalder væk. Der sker godt nok noget med tidsregningen, når man får børn.

I går tog min mand med mig til Aalborg - HELT UDEN BØRN!!! Jeg kan slet slet ikke huske, hvornår vi sidst har lavet noget sammen uden dem... Hvis vi overhovedet har været alene... Det var bare så hyggeligt :) Og ligesom i "gamle dage" - altså for godt et år siden ;) Og så fik vi brugt en masse penge, selvom det ikke er helt fornuftigt, men der skulle altså både nyt (og brugt - Sebastian bruger jo en del underbukser og bukser for tiden, så der blev købt et lager) børnetøj til, fødselsdagsgaver (så er de i hus) og diverse andre ting og sager + lige en tur på Burger King og senere en bette is. Ih, altså... at få lov til at gå med hinanden i hånden uden at stresse over hvor knægten er eller at pigerne græder. SÅ SKØNT!

Senere på dagen kom min svigermor med de skønneste små kjoler, hun havde købt i Brugsen - og det siger altså intet om, hvor søde de er :) De blev med det samme døbt til fødselsdagskjoler :) Der ramte hun sgi lige plet, hende svigermomse.

I aftes var også ren hygge (altså efter Signe havde brugt 45 min. på at falde i søvn) - Sebastian var hos mormor. Så den stod på film og is :P Indtil jeg faldt i søvn :$

Så vi fik vist fejret i dag igår :) Men mon ikke vi kan finde på endnu en måde at fejre på i aften (L)

Knus Line - og god dag til alle

Knus Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2008

Loggidut

sådan en dag vil jeg også have!

det sgu snyd!

og jeg hørte godt i 24 timer at byen var usikker i går....lol

aj det gazzzz...hvor er det bare fedt med sådan en dag, og tillykke med dagen!

Anmeld

2. juli 2008

ivfmarie

tillykke med jer!!

Hmm... det snerper vist også hen i mod at vi har en eller anden form for bryllupsdag. (hun tjekker lige ringen..). Jo, sørme:
den 5. juli har vi 6 års bryllupsdag...

Og hvis jeg kender os selv ret - så glemmmer vi det begge to! :$

Men jeres dag lyder nu så hyggelig at jeg kunne finde på at foreslå manden at vi skulle prøve det samme.

Knus og tillykke igen - og hils Kasper

Anmeld

2. juli 2008

Nadi

TILLYKKE med blomsterbrylluppet (L) Uh glæder mig til det bliver min tur, hehe :D Håber I får en rigtig god dag.

-Nadia

Anmeld

2. juli 2008

ka li ja

iihhh tillykke(L)

ja sådan en dag vil jeg også ha(L)
men når vi ikke engang fejre den dag vi mødtes eller andet, så ville vi nok heller ikke huske den dag;)

Anmeld

2. juli 2008

linemus

Nadi skriver:

TILLYKKE med blomsterbrylluppet (L) Uh glæder mig til det bliver min tur, hehe :D Håber I får en rigtig god dag.

-Nadia

Hi hi - hedder det det? Det er godt at vide ;)

ka li ja skriver:

iihhh tillykke(L)

men når vi ikke engang fejre den dag vi mødtes eller andet, så ville vi nok heller ikke huske den dag;)

Vi fejrer den dag vi mødtes mere end bryllupsdagen. Vi har også været sammen i tolv et halvt år, men kun gift de fire :)

Anmeld

2. juli 2008

ivfmarie

ka li ja skriver:

iihhh tillykke(L)

Ved I hvornår I mødtes...? Det aner jeg sgu ikke! Men vi blev forlovet den... (og hun kigger i ringen igen ;)).. den 19.okt 02, og der havde vi været sammen i to år - så vi blev vel kærester omkring oktober 2000.
Men derfør havde vi jo også kendt hinanden.. vi kan sgutte holde styr på alle de datoer (?)

Marie - teflonhjerne

Anmeld

2. juli 2008

linemus

ivfmarie skriver:

ka li ja skriver:

iihhh tillykke(L)

Ved I hvornår I mødtes...? Det aner jeg sgu ikke! Men vi blev forlovet den... (og hun kigger i ringen igen ;)).. den 19.okt 02, og der havde vi været sammen i to år - så vi blev vel kærester omkring oktober 2000.
Men derfør havde vi jo også kendt hinanden.. vi kan sgutte holde styr på alle de datoer (?)

Marie - teflonhjerne

Vi mødte hinanden inde i Gaden d.26. januar 1996 og nyssede ;) Og så gik der ikke lang tid før vi var fuldtids kærester - jeg boede stort set i hans lejlighed, og vi flyttede sammen efter 4 måneder. Så det er jo ikke en så kompliceret historie, som f.eks. jeres ;) og det er d.26. der tæller. Vi ville også gerne have datoen i ringene, men der er ikke plads.

Anmeld

2. juli 2008

Nadi

Hi hi - hedder det det? Det er godt at vide ;)

Jep det gør det, jeg har en oversigt over hva bryllupsdage hedder. Det er meget sødt og hvis man skal følge skikken så skal man have gaver i det element (hvis man kan kalde det dét(?)) Så det vil sige at du skulle have haft en blomstergave idag :)

Så glæd dig til Krondiamantbryllup 8D

Anmeld

2. juli 2008

ka li ja

næææ jeg kan faktisk ikke rigtig huske hvornår!!
feb- mar-april???2001 eller 2002!?
aj hvor er det bare dårligt!!!!8(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.