Så er det 4 år siden, vi blev gift, og jeg stod med kæmpe mave på :D Det føles slet ikke så længe siden, men alligevel er det en lysalder væk. Der sker godt nok noget med tidsregningen, når man får børn.
I går tog min mand med mig til Aalborg - HELT UDEN BØRN!!! Jeg kan slet slet ikke huske, hvornår vi sidst har lavet noget sammen uden dem... Hvis vi overhovedet har været alene... Det var bare så hyggeligt :) Og ligesom i "gamle dage" - altså for godt et år siden ;) Og så fik vi brugt en masse penge, selvom det ikke er helt fornuftigt, men der skulle altså både nyt (og brugt - Sebastian bruger jo en del underbukser og bukser for tiden, så der blev købt et lager) børnetøj til, fødselsdagsgaver (så er de i hus) og diverse andre ting og sager + lige en tur på Burger King og senere en bette is. Ih, altså... at få lov til at gå med hinanden i hånden uden at stresse over hvor knægten er eller at pigerne græder. SÅ SKØNT!
Senere på dagen kom min svigermor med de skønneste små kjoler, hun havde købt i Brugsen - og det siger altså intet om, hvor søde de er :) De blev med det samme døbt til fødselsdagskjoler :) Der ramte hun sgi lige plet, hende svigermomse.
I aftes var også ren hygge (altså efter Signe havde brugt 45 min. på at falde i søvn) - Sebastian var hos mormor. Så den stod på film og is :P Indtil jeg faldt i søvn :$
Så vi fik vist fejret i dag igår :) Men mon ikke vi kan finde på endnu en måde at fejre på i aften (L)
Knus Line - og god dag til alle
Knus Line
Anmeld