Blå og hvid bryllupskage :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2010

Anasmor

AGS skriver:

Super flot!!

Har du selv lavet de spænder??

Nej, selve spændestykket er fra panduro ...

http://viewer.zmags.com/publication/a1be9af8#/a1be9af8/296

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2010

Snefnug1984

Wauw Stinna. Hvad er din hemmelighed bag at få dine kager så flotte runde og høje med skarpe kanter? Synes dét er det sværeste lige pt...

Anmeld

31. juli 2010

K&S

Anasmor skriver:

Mine søde bekendte skal giftes i morgen på en båd, og da manden er matros, så skulle den mørkeblå være et must på kagen ..

Det her er hvad jeg syntes der passede til lige præcis dem, og den blev super godt modtaget

FANTASTISK....! WOW hvor er den flot  

Anmeld

31. juli 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Den er VILDT flot. Du er altså lidt sej til det der kage noget.

Anmeld

31. juli 2010

B&J

ej hvor er den bare flot og min kæreste kom lige forbi da jeg så den og han sagde bare wow den er flot hihihiih

Anmeld

31. juli 2010

LotteN

hold da fast hvor er de nbare super flot...!

Må jeg spørger hvordan du får bogstaverne ti lat stå der af sig selv?

Anmeld

1. august 2010

Anasmor

JordbærBlomst skriver:

Wauw Stinna. Hvad er din hemmelighed bag at få dine kager så flotte runde og høje med skarpe kanter? Synes dét er det sværeste lige pt...

Det gør jeg ved at bage med flowernail, og lægge sammen i formen... her er en lille billed how-to

1: Bag med en smurt flowernail i midten

2: Flæg kagen til 3 bunde og læg den sammen i formen, der er foret med bagepapir...

3:  Tag bagepapir af, læg et stykke kagepap på bunden og vend kagen... Presset har gjort at bunden er helt fin og lige, så den bruger du som top... (billedet af denne kage er endnu ikke vendt... glemte at tage billede efter jeg vendte kagen... sorry)

4: Smør kagen op med en blød smørcreme, jeg bruger altid nutella smørcreme, den virker super for mig (skal piskes 7-10 min for at den er perfekt)

5: Overtræk kagen

6: Stik sugerør i den nederste kage for at den ikke klapper sammen af vægten fra den øverste..

7: Overtræk den øverste kage og stabl dem, limes sammen med lidt RI, og der laves en muslingekant..

8: Pynt efter humør ...

Denne kage er ikke så lige som dem jeg plejer at lave... det perfekte resultat fåes ved at smørre kagerne op to gange, så bliver de super lige ...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. august 2010

Anasmor

LotteN skriver:

hold da fast hvor er de nbare super flot...!

Må jeg spørger hvordan du får bogstaverne ti lat stå der af sig selv?

Jamen bogstaverne laves bare i mmf, og så stikker jeg nogle tandstikkere i bunden som så bruges til at holde bogstaverne når de er tørret helt op, og skal sættes på kagen

Anmeld

1. august 2010

Susan1978

Anasmor skriver:

Det gør jeg ved at bage med flowernail, og lægge sammen i formen... her er en lille billed how-to

1: Bag med en smurt flowernail i midten

2: Flæg kagen til 3 bunde og læg den sammen i formen, der er foret med bagepapir...

3:  Tag bagepapir af, læg et stykke kagepap på bunden og vend kagen... Presset har gjort at bunden er helt fin og lige, så den bruger du som top... (billedet af denne kage er endnu ikke vendt... glemte at tage billede efter jeg vendte kagen... sorry)

4: Smør kagen op med en blød smørcreme, jeg bruger altid nutella smørcreme, den virker super for mig (skal piskes 7-10 min for at den er perfekt)

5: Overtræk kagen

6: Stik sugerør i den nederste kage for at den ikke klapper sammen af vægten fra den øverste..

7: Overtræk den øverste kage og stabl dem, limes sammen med lidt RI, og der laves en muslingekant..

8: Pynt efter humør ...

Denne kage er ikke så lige som dem jeg plejer at lave... det perfekte resultat fåes ved at smørre kagerne op to gange, så bliver de super lige ...

hvad er en fowernail og hvad gør den ?

og hvad er det for en lækker smørcreme du har smurt med der, ser ud til at smage godt

Anmeld

1. august 2010

Snefnug1984

hvad er en fowernail og hvad gør den ?

og hvad er det for en lækker smørcreme du har smurt med der, ser ud til at smage godt

En flowernail er en dims til at lave fx. roser på af smørcreme osv. Den virker varmefordelende i kagen, så den ikke høver sådan op på midten (hvis jeg har forstået det rigtigt?)

Brug en nutellacreme til at smøre op med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.