hunni...din expertice?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

536 visninger
8 svar
0 synes godt om
2. juli 2008

Loggidut

den mangler jeg...

jeg skal finde en creme med glimmer i, til nogle få kroner.

jeg skal bruge den når jeg skal giftes, og matas havde en til 400 kroner...og det vil jeg sgu ikke give, for det er den eneste gang jeg skal bruge den!

kan du google sådan en for mig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2008

ka li ja

der er jeg nok nødt til lige at komme med et forslag8(
jeg ville nok vælge en creme med perlemor, da glimmer blir lidt dullet på kroppen til en brud, det andet er mere smukt!
du kan få mange forskellige cremer i matas, med perlemor i.
ellers ved jeg man kan få sådan en rouge agtig ting, på stift. den er cremet, og du kan bruge den til at fremhæve kindben og ka´valergang, og det ligner den glimter, men er ikke decideret glimmer.

håber du fik den:D

Anmeld

2. juli 2008

Loggidut

ja nu er det jo ikke til ansigtet...men til armene og overkroppen, for ansigtet har i søde piger jo sørget for (L)

jeg anede ikke man kunne få en med perlemor???

hmmm, ja jeg mener også når jeg høre det at det bliver dullet, men...min veninde brugte sådan en creme da hun blev gift, og fårk hvor var det pænt!

jeg gider ikke have en der er propfyldt med det lort...bare en anelse...men nu vil jeg sørme google perlemorscreme...det kan da i grunden være det er bedre!

tak for det kalaha

Anmeld

2. juli 2008

Mikkelmusen

ja der må jeg stå af, jeg har selv haft en med perlemor engang men den blev ulækker så jeg smed den ud. Det var dog en jeg havde fået så kan ikke engang fortælle hvor den var fra.. Håber kalahas svar kunne hjælpe dig.
:)

Anmeld

2. juli 2008

Loggidut

det er bare helt fjong hunni...du plejer ellers at være hardcore til sådan noget!

well...her sidder jeg, uden barn, jeg burde drøne til byen og hente sko, men de ¨åbner først klokken 10, vil jeg tro, og tif skal hentes halv elleve...hmmmm...så ja jeg kan sgu lige så godt google lidt 8D

sloggi, som keder sig bravt, selv om opvask og vasketøj bugner

Anmeld

2. juli 2008

ka li ja

har du fået købt noget?? skal jeg lige smutte i matas i dag og lurer hvad de har af ting og gode sager.
jeg eeeeelsker glimmer. men det duer altså ikke til en brud efter min mening!! perlemor does the job!!!!
hvad må det max koste? kan sgu godt forstå du ikke vil give 400kr for noget som højest sansynligt ikke blir brugt igen.....

Anmeld

2. juli 2008

Loggidut

jammen jeg havde jo håbet på sådan en lille tube...du kender mig, jeg løber ikke rundt og duller herhjemme...jeg ligner lort og lagkage, og befinder mig fint i det!

hvis du skal derind, kan du godt kigge...men kun efter en lille tube...altså, find noget som du mener er rimeligt, og fortæl, så skal jeg fortælle dig om jeg også mener det er rimeligt...lol...

du er bare så sød!

Anmeld

2. juli 2008

ka li ja

ved du hvad slogs, det lurer jeg lige efter, og jeg ringer hvis der blir noget. (L)
jeg spørger lige igen... hvornår var det nu? :$

Anmeld

2. juli 2008

Loggidut

den 8/8 08....altså 080808 klokken 15.00

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.