MLbrydegaard?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

439 visninger
9 svar
0 synes godt om
2. juli 2008

birgittemarie

Hvordan går det med dig? Jeg håber sådan, at lille nye baby stadig er i maven? Har tænkt meget på dig og krydser fingre for, at du har det godt.

Knus fra Birgitte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2008

Loggidut

her vil jeg meget gerne logge mig på!

jeg vil sørme også gerne høre hvordan det går!(?)(?)

Anmeld

2. juli 2008

Louise mortil4

Hey tøser.

Jeg her ikke rigtig været på den sidste tid, sys ikke rigtig jeg har haft overskudet til det.

Jeg har jo været til 2 scanninger der begge fortalte os at der ikke mere var nogen bebs, efter første scanning begyndte jeg at bløde hele tiden, dog ikke ret kraftigt, men HCG tallet faldt så bebs var væk, de snakker om en "falsk" gravilitet kan ikke huske hva det var den hed, molo eller mola tror jeg, eller også er den gået til meget tidligt så den er forsviundet uden at min krop har reageret. Det har været lidt hårdt, og midt i det hele skulle jeg begynde på nyt job, så der er bare sket for meget lidt på det sidste.

Knus Louise, som holder en pjæk dag for at kunne få lidt luft i hovedet og tankerne.

Anmeld

2. juli 2008

Loggidut

:(...hvor er det sørgeligt!

men det lyder som om du har dine tanker rettet fremad...kan det passe?

jeg ville ønske jeg kunne sige en hel masse der kan rette op på din situation, men det kan jeg jo ikke.

du skal bare vide jeg føler med dig!

Anmeld

2. juli 2008

linemus

Øv bøv, Louise, hvor er det synd. Håber snart du er ved godt mod igen.

De største knus Line (H)

Anmeld

2. juli 2008

ivfmarie

pis - ja undskyld, men det er det altså!

Hvis det var en "mola graviditet" så anbefales det at man venter et år (mener jeg) inden ny graviditet... men var det egentlig ikke også planen? Uanset hvad, så er det rigtig ærgeligt og trælst for jer at det ikke blev som I lige havde vænnet jer til.

Marie - sender varme tanker din vej (H)

Anmeld

2. juli 2008

Louise mortil4

jo jeg tænker frem ad, men nogle dage sys jeg bare alt er trals. Jeg er blevet klar over efter jeg er startet i landbruget igen, at der har jeg bare ikke lyst til at blive ret længe mere, det interasserer mig bare ikke mere. Men hvad vil jeg så gerne, jo jeg kunne godt tænke mig at læst til suso tror jeg, men har vi råd til det, og hvis ikke hvad så. Vi har stadig en del ballade med den ene af nielss brødre, efter svigermors død. Ungerne vil ikke sove ordentligt om aftenen og det tager 100 år at få dem til at sove. Jeg vil gerne ha foretaget en mave oparation (af mave sækken) så jeg kan tabe mig, men det kan lægen ikke få taget sig sammen til at få skrevet en henvisning til undersøgelse så jeg kan komme igen med at få sat gang i det, det er næste 1 år siden jeg var ved ham føste gang vedrørende det, men der er ikke sket andet ene at vi har fundet ud af at jeg skal til odense ikke århus hvis det er. Lægen undskylder sig hver gang med at han jo arbejder 60 timer om ugen, ja det kan sgu godt være, men hvorfor er det lige han ikke kan skrive det papir og sende det, det vil tage ham max 5 min, at gøre det.
Har bare så mange tanker hele tiden, jeg er næsten altid trat, men kan ikke sove om natten for der kværner tankerne stadig. Freja kommer randene ind til os om natten fordi hun vil sove der, men jeg sover bare af r... til når hun også ligger der, og hun kan ikke ligge ovre ved sin far for så er han ved at dø af varme. Nogle nætter kommer hun rendene helt op til 5 gange fordi jeg lægger hende i hendes egen seng igen når der er gået lidt tid, og hun sover.
Oven i det hele, så bliver jeg gravid ved at uheld, og når lige at begynde at glæde mig, så mister vi hende, så er der alle tankerne omkring det også.

Jeg kan ikke rigtig finde ud af det med flere unger, jeg vil gerne ha en mere, vil bare gerne vente et års tid, og gerne til jeg forhåbentligt har tabt mig. Manden skifter mellem ikke at vide om vi skal lade være at få flere, over i den anden grøft, at vi holder med at bruge beskyttelse og ser hva der sker, sys bare ikke jeg har lyst til en mere nu, ikke nu hvor det ikke blev til noget med den anden bebs.

Ahh nogel gange føler jeg jeg er ved at blive bims.

Må jeg ikke godt grave mig ned indtil alt det hele er overstået og på plads igen, så kan jeg sove så længe.

Ja undskyld alt mit brok, det var ikke meningen, og sikke langt det blev.

Knus Louise

Anmeld

2. juli 2008

BellaT

Hvor er det trist:'(. Håber virkelig du snart kommer ovenpå igen. Forstår godt det der med at have lyst til at sove, til alt er bedre. Det er ikke en rar følelse at gå rundt med. Men flot at du alligevel ser fremad trods alt:). Knus og tanker og opmuntrende skulder-trøste-klap fra Helle...

Anmeld

3. juli 2008

birgittemarie

Øv ha, søde Louise :'( Det er jeg virkelig ked af at høre. Jeg kender også godt lysten til at grave sig ned og sove til det hele bliver lidt nemmere at bære igen og giver dig og Helle ret i, at det bare er rigtig strengt, når man har det sådan. Og ja, så er det jo også altid sådan i den situation, at man så ikke engang kan sove om natten, fordi det er i stilheden tankerne begynder at kværne :'(. Puha, jeg føler med dig. Kan du ikke sygemelde dig fra det nye job, så du får noget tid til at komme dig og måske finde ud af, hvordan I kan klare det økonomisk, hvis du skal læse til Sosu? Det tror jeg da næsten godt, du kan efter aborten. For du er nødt til at lytte til dig selv, specielt når du har det så skidt, som du har nu, for ellers får du det ikke bedre. Det kunne godt lyde som om, at du er deprimeret eller ved at blive det og det skal du tage alvorligt og passe ekstra godt på dig selv, så du forhåbentligt kan tage det i opløbet og få grædt ud, frem for at din sorg sætter sig til noget mere kronisk. Det lyder også meget hårdt med den maveoperation, du gerne vil have og din sløve læge. Sikke noget underligt noget, at han sætter sig til at klynke til dig over, at han arbejder 60 timer om ugen og derfor ikke kan nå at henvise dig til den operation, hvis du virkelig har brug for den. Måske kan du skifte læge, så du kan få én, der gider at tage dig og sit arbejde alvorligt? Mht. flere børn lige nu, kan jeg godt forstå, at du på den ene side gerne vil være gravid igen med det samme og på den anden side gerne vil vente. Jeg tror ærlig talt, at det vil være det bedste for dig at vente til du er helt ovenpå igen, både for at give sorgen over tabet af det lille frø plads og også for at være fysisk og psykisk klar til at skulle tage dig af endnu en lille guldklump. For det må da være hårdt at have tre små børn allerede og så få en helt ny lille en med det samme igen. Men det ved jeg selvfølgelig ikke noget som helst om, så undskyld hvis jeg stikker min meningssnude for langt ind i dit liv. :$ Og så er jeg altså stadig sikker på, at den lille stump, der var i din mave alt for kort tid denne gang, nok skal komme igen, når han/hun er klar til at blive født (L) Mange tanker og håb om, at din dag ser lysere ud i morgen. Knus fra Birgitte

Anmeld

3. juli 2008

Louise mortil4

ihh hvor er i altså dejlige tøser, kan sgu altid regne med at der er nogen det tænker på en og gidder svare på ens indlæg (L) Hvis ikke jeg var gift i forvejen ville jeg sgu fri til jer her inde 8D

At sygemelde mig er jeg ikke meget for, de er i forveen alt for lidt folk fordi det er så svært at finde dansk arbejdskraft, så hvi jeg også sygemelder mig, går det da helt af h til. Igår var jeg bare nød til at blive hjemme, jeg kunne slet ikke overskue at skulle der op, så jeg løj den ene af ungerne syg for at kunne blive hjemme 8( ikke smart nej, men det var den eneste mulighed der var, ellers ville jeg ikke kunne ha fået fri. Måske jeg er deprimeret, jeg har faktisk selv tænkt tanken, men jeg har sgu ikke tid til at være det lige pt, hva så med ungerne, manden, arbejdet og alt det andet. Ahh ved sgu ikke lige hva jeg gør.

Jeg har læst på nettet at der måske er mulighed for at få voksen elevløn under uddannelsen til suso, når jeg bliver 25, det bliver jeg i november og der starter nyt hold i januar, kan jeg nu få mig sneget med på den, så kan vi sagtens få det til at køre rundt mens jeg læser hvis det er. Der er også noget med at fagforeningen kan betale for et antal års uddannelse, men det er jeg ikke rigtig inde i, jeg skal ha ringet op på skolen i herning for at høre om de kan hjælpe mig med de spørgsmål. Det er bare lige det der med tiden til at få ringet, jeg vil jo helst ikke ha at dem jeg arbejder for ved noget, og det udelukker at jeg kan ringe når jeg er på arbejde da vi ikke må ringe i arbejdstiden og helst heller ikke i pauserne da dem vi sidder sammen med så kan føle sig udeladt da det ikke er særlig sjovt at sidde sammen med en der snakker i mobil mener mester >( Jeg betaler da for fanden selv mine 2 * 30 min pause, så må jeg vel også selv bestemme i dem eller hvad??

Jeg vil ikke gerne ha flere unger lige nu, det er manden der ikke rigtig kan bestemme sig til hva han gerne vil, han svinger mellem ikke at ville ha flere, og at vi skal smide kondomerne nu og se hva der sker. Jeg vil gerne vente lidt, et år eller sådan noget endnu. Men det gør ikke noget at du blander dig, vil rigtig gerne høre din mening (H)

Jeg kunne godt skifte lægn med hensyn til den operation, men de eneste der er fri til at tage nye patienter er endnu ældre end ham vi har i forvejen, men fordelen er at det er et læge hus vi har med 3 læger i, så der er stadig nogen når han en gang går på pension. Jeg skal ha ringet og skældt ham ud igen, så håber jeg snart der sker noget.

Knus Louise som skal ha fodret unger, også hygge med manden når ungerne forhåbentligt snart sover.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.