jo jeg tænker frem ad, men nogle dage sys jeg bare alt er trals. Jeg er blevet klar over efter jeg er startet i landbruget igen, at der har jeg bare ikke lyst til at blive ret længe mere, det interasserer mig bare ikke mere. Men hvad vil jeg så gerne, jo jeg kunne godt tænke mig at læst til suso tror jeg, men har vi råd til det, og hvis ikke hvad så. Vi har stadig en del ballade med den ene af nielss brødre, efter svigermors død. Ungerne vil ikke sove ordentligt om aftenen og det tager 100 år at få dem til at sove. Jeg vil gerne ha foretaget en mave oparation (af mave sækken) så jeg kan tabe mig, men det kan lægen ikke få taget sig sammen til at få skrevet en henvisning til undersøgelse så jeg kan komme igen med at få sat gang i det, det er næste 1 år siden jeg var ved ham føste gang vedrørende det, men der er ikke sket andet ene at vi har fundet ud af at jeg skal til odense ikke århus hvis det er. Lægen undskylder sig hver gang med at han jo arbejder 60 timer om ugen, ja det kan sgu godt være, men hvorfor er det lige han ikke kan skrive det papir og sende det, det vil tage ham max 5 min, at gøre det.
Har bare så mange tanker hele tiden, jeg er næsten altid trat, men kan ikke sove om natten for der kværner tankerne stadig. Freja kommer randene ind til os om natten fordi hun vil sove der, men jeg sover bare af r... til når hun også ligger der, og hun kan ikke ligge ovre ved sin far for så er han ved at dø af varme. Nogle nætter kommer hun rendene helt op til 5 gange fordi jeg lægger hende i hendes egen seng igen når der er gået lidt tid, og hun sover.
Oven i det hele, så bliver jeg gravid ved at uheld, og når lige at begynde at glæde mig, så mister vi hende, så er der alle tankerne omkring det også.
Jeg kan ikke rigtig finde ud af det med flere unger, jeg vil gerne ha en mere, vil bare gerne vente et års tid, og gerne til jeg forhåbentligt har tabt mig. Manden skifter mellem ikke at vide om vi skal lade være at få flere, over i den anden grøft, at vi holder med at bruge beskyttelse og ser hva der sker, sys bare ikke jeg har lyst til en mere nu, ikke nu hvor det ikke blev til noget med den anden bebs.
Ahh nogel gange føler jeg jeg er ved at blive bims.
Må jeg ikke godt grave mig ned indtil alt det hele er overstået og på plads igen, så kan jeg sove så længe.
Ja undskyld alt mit brok, det var ikke meningen, og sikke langt det blev.
Knus Louise
Anmeld