nåmen så godnat da...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juli 2008

Loggidut

birgittemarie skriver:

Nadi skriver:

Sov godt :D

Vi skal også sanrt i seng, manden er lige super far og står og synger for Oliver og får ham til at sove efter meget besværd (L) Uh elsker ham så meget lie nu. Han havde også købt jordbærkage til mig idag. MUMS! Og jeg er ikke begyndt endnu med den kur, eller jo. Men holder pause ;) Ej, jeg tager mig sammen fra nu af! Basta!!!

-Nadia

Årh, hvor lyder det hyggeligt og hvor er det dejligt, at du skriver, at du bare elsker ham så meget lige nu (L)(L) Det er virkelig rart at læse! Oliver er en heldig lille dreng med sådan et par forældre...

Og I andre: I er bare klamme, men jeg elsker jer alligevel (L)... sagde hende med lorten i øjet og frøblod under skoen, der over hovedet ikke kan finde på noget, der stikker jeres underlige fødevare-kombos, men som ikke desto mindre har en mavesæk, der er i stand til at rumme en 1 l. is og en halv lagkage på samme tid...

Knus fra Birgitte

og hvem var så lige den klamme her +o(

jeg kunne ikke engang rumme en bakke flødeboller og en citronvand...og tro mig, det er forsøgt!

ja og det gik da også galt...tror viceværten i den boligblok vi boede i dengang var lidt træt af mig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2008

ka li ja

dr er sgu da ingen der kan klarer en bakke flødeboller, og en sodavand med brus. det er videnskabeligt bevist!!!:D

Anmeld

2. juli 2008

Loggidut

lol....jo nogen kan sgu klare det kalaha...for min bror ørlede da ikke dengang...ha ha...det er eddermame de sørgeligste lommepenge jeg nogensinde har fyret af!

Anmeld

2. juli 2008

ka li ja

Loggidut skriver:

lol....jo nogen kan sgu klare det kalaha...for min bror ørlede da ikke dengang...ha ha...det er eddermame de sørgeligste lommepenge jeg nogensinde har fyret af!

sygt!! jamen jeg har bare hørt at det ikke kunnelade sig gøre! men det ernok hvis man æder alle bollerne og så bunder sodavanden.DET er jeg i hvert fald sikker på ikke kan lade sig gøre! altså uden at ørle...

Anmeld

2. juli 2008

linemus

ka li ja skriver:

Loggidut skriver:

sygt!! jamen jeg har bare hørt at det ikke kunnelade sig gøre! men det ernok hvis man æder alle bollerne og så bunder sodavanden.DET er jeg i hvert fald sikker på ikke kan lade sig gøre! altså uden at ørle...

I må jo se, hvem der har ret til næste fest 8D

Anmeld

2. juli 2008

Loggidut

niks, for jeg ved jeg ørler....ellers tak du...og min bror...ja jeg kan sgu ikke huske hvor mange flødeboller der var, og kan ikke huske om sodavanden blev bundet! men for satan jeg var syg bagefter!

Anmeld

2. juli 2008

birgittemarie

Det er jeg sikker på, at jeg godt kan klare... Altså sodavanden og flødebollerne (C)

Anmeld

2. juli 2008

ka li ja

dt er fandme en aftale BM, hvad skal vi væde:D?

Anmeld

3. juli 2008

birgittemarie

dt er fandme en aftale BM, hvad skal vi væde?

Vores Dankort med koder til 8D

Anmeld

3. juli 2008

ivfmarie

birgittemarie skriver:

dt er fandme en aftale BM, hvad skal vi væde?

Vores Dankort med koder til 8D

Så må du være meget sikker i din sag, BM!? Det glæder jeg mig til at være vidne til! ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.