Alle jer som har Hensvik puslereol ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. oktober 2010

Sofia

morethanperfect skriver:

Her er vores

Tusind tak fordi du vil vise frem!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2010

Sofia

spj skriver:

Vi har 2 hylder over puslepladen. På den øverste har vi en lille kurv stående hvor der kan være en halv pakke bleer i. Vi har alt det nødvendige til at skifte en ble på de to hylder over puslepladen. Neden under har vi et lager af bleer, vaskeklude, vådservietter osv. Det er et fantastisk puslebord. IKEA har lavet en vandfad man kan hænge på siden af puslebordet. Det er genialt. Vi har også tremmesengen og er meget glade for den. Jeg vil også gerne have klædeskabet på et tidspunkt.

Er glad for at høre du kan anbefale det! Er ret sikker på vi køber det!! Synes hensvik serien er så fin, vi skal også have tremmesengen! Ville også rigtig gerne have skabet - men vi har allerede et skab som godt kan bruges så det må vi hellere bruge.. 

Anmeld

21. oktober 2010

henh01

morethanperfect skriver:

Her er vores

Hej. Jeg ved godt det lyder meget mærkeligt, men jeg står i den situation at have smidt hængslerne væk til selve puslepladen - og for at kunne bestille nogen nye i Ikea skal jeg bruge en kvittering - en kvittering jeg ikke har da jeg har fået reolen af min bror. Hvis du stadig ligger inde med din kvittering kunne det så ikke tænkes at jeg måtte bede om en kopi så jeg kan bestille de hængsler i Ikea? -Det kommer absolut ikke til at koste dig noget, det er bare den eneste mulighed for at kunne bestille disse hængsler gennem deres fjernlager i Sverige.  for at du ligger inde med din kvittering og at jeg må låne en kopi...

Anmeld

21. oktober 2010

Moar'en

Da han var helt lille, havde vi en reol lige ved siden af hvor alle tingene var på. Og nu er der kun bleer på øverste hylde og hans vaskefad står i vinduet ved siden af. På undersiden af øverste hylde hænger disse han kan kigge på

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. oktober 2010

morethanperfect

henh01 skriver:

Hej. Jeg ved godt det lyder meget mærkeligt, men jeg står i den situation at have smidt hængslerne væk til selve puslepladen - og for at kunne bestille nogen nye i Ikea skal jeg bruge en kvittering - en kvittering jeg ikke har da jeg har fået reolen af min bror. Hvis du stadig ligger inde med din kvittering kunne det så ikke tænkes at jeg måtte bede om en kopi så jeg kan bestille de hængsler i Ikea? -Det kommer absolut ikke til at koste dig noget, det er bare den eneste mulighed for at kunne bestille disse hængsler gennem deres fjernlager i Sverige.  for at du ligger inde med din kvittering og at jeg må låne en kopi...

Heh jooo . Hvis jeg vidste om vi stadig har den ..

Jeg kan prøve og spørge min kæreste når han kommer hjem om han ved hvor den er , for tvivler stærkt på vi har den stadigvæk

Anmeld

22. oktober 2010

henh01

morethanperfect skriver:

Heh jooo . Hvis jeg vidste om vi stadig har den ..

Jeg kan prøve og spørge min kæreste når han kommer hjem om han ved hvor den er , for tvivler stærkt på vi har den stadigvæk

Jeg tog i Ikea i dag og vupti - man kunne købe en ny pusleplade MED beslag for 200 kr så det købte jeg. Ellers tusind tak for hjælpen..

Er nu meget lettet over at kunne få det hele samlet inden terminen om 4 uger og 1 dag

Anmeld

28. oktober 2010

Maja_4000

Så blev vores også klar (:

Anmeld

28. oktober 2010

Camillee

her er vores (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.