Alle jer som har Hensvik puslereol ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.550 visninger
17 svar
0 synes godt om
30. juli 2010

Maja_4000

.. Må jeg se et billede ? :p
Vi har lige købt den .. Men jeg ved ikke helt , hvad jeg skal gøre med de åbne hylder , så det ikke ser for rodet ud (;

- Maja 19+1 (: 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2010

henh01

Jeg har et - endnu ikke opstillet da jeg først har termin til nov. Men jeg har planer om at købe nogle fine specielle kurve i blålige farver til bleer og sutteklude som kommer til at stå forneden hvor der er bredere hylder. Foroven vil jeg købe nogle små kurve til salve mv.

Anmeld

31. juli 2010

Maja_4000

henh01 skriver:

Jeg har et - endnu ikke opstillet da jeg først har termin til nov. Men jeg har planer om at købe nogle fine specielle kurve i blålige farver til bleer og sutteklude som kommer til at stå forneden hvor der er bredere hylder. Foroven vil jeg købe nogle små kurve til salve mv.

Jeg har først termin til december - Men vi har samlet det alligevel xD Synes det er så hyggeligt at gå og gøre klar .. Selvom der er lææænge til hun kommer :b

Jeg tænkte mere på , om nogen måske havde fundet nogle kasser som passede til hylderne i styørrelsen .. Synes dem jeg finder er enten for store eller små :s

Anmeld

31. juli 2010

spj

Vi har pudslebordet og er super glade for det. I IKEAs børneafdeling har de nogle plastik kasser i alle mulige farver hvor man kan få låg til. Dem kan der være rigtig meget i og der kan lige stå 2 af de store ved siden af hinanden på de nederste hyller. På de små huller har jeg 2 små kurve med salver og diverse andet stående.

Anmeld

15. oktober 2010

Sofia

spj skriver:

Vi har pudslebordet og er super glade for det. I IKEAs børneafdeling har de nogle plastik kasser i alle mulige farver hvor man kan få låg til. Dem kan der være rigtig meget i og der kan lige stå 2 af de store ved siden af hinanden på de nederste hyller. På de små huller har jeg 2 små kurve med salver og diverse andet stående.

Jeg håber det er okay jeg lige stiller et andet spørgsmål vedrørende denne puslereol. Vi overvejer nemlig at købe den Er den praktisk nok, eller føler du der mangler plads til alle de ting man har brug for når man pusler, jeg bemærker at der kun er en hylde ovenover puslepladsen, er det ikke til besvær at skulle hente fx bleer osv nedenunder puslepladsen??

Kh. Sofia

Anmeld

15. oktober 2010

henh01

Sofia skriver:

Jeg håber det er okay jeg lige stiller et andet spørgsmål vedrørende denne puslereol. Vi overvejer nemlig at købe den Er den praktisk nok, eller føler du der mangler plads til alle de ting man har brug for når man pusler, jeg bemærker at der kun er en hylde ovenover puslepladsen, er det ikke til besvær at skulle hente fx bleer osv nedenunder puslepladsen??

Kh. Sofia

Man kan sætte to hylder foroven hvis man ønsker det. Sådan er det vidst på samletegningen fra Ikea.

Jeg har 4 kurve nedenunder - de tre af dem skal bruges til tøj og den sidste til bleer/stofbleer. Derudover sætter jeg bleer sådan en 5-10 stykker foran puslehynden da der er masser af plads og så man ikke skal bukke sig hver gang

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. oktober 2010

Sofia

henh01 skriver:

Man kan sætte to hylder foroven hvis man ønsker det. Sådan er det vidst på samletegningen fra Ikea.

Jeg har 4 kurve nedenunder - de tre af dem skal bruges til tøj og den sidste til bleer/stofbleer. Derudover sætter jeg bleer sådan en 5-10 stykker foran puslehynden da der er masser af plads og så man ikke skal bukke sig hver gang

Okay det lyder til at det ikke er noget problem at få det hele til at være der. Og synes bare Hensvik serien er så fin. Tror vi snupper den!! Tusind tak fordi du tog dig tid til at svare. 

Anmeld

15. oktober 2010

henh01

Sofia skriver:

Okay det lyder til at det ikke er noget problem at få det hele til at være der. Og synes bare Hensvik serien er så fin. Tror vi snupper den!! Tusind tak fordi du tog dig tid til at svare. 

og så er det billigt. Vi har også tremmesengen til vores kommende barn og min datter har reolerne i det ligeså. Det er nemlig rigtig fint

Anmeld

15. oktober 2010

morethanperfect

Her er vores

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. oktober 2010

spj

Sofia skriver:

Kh. Sofia

Vi har 2 hylder over puslepladen. På den øverste har vi en lille kurv stående hvor der kan være en halv pakke bleer i. Vi har alt det nødvendige til at skifte en ble på de to hylder over puslepladen. Neden under har vi et lager af bleer, vaskeklude, vådservietter osv. Det er et fantastisk puslebord. IKEA har lavet en vandfad man kan hænge på siden af puslebordet. Det er genialt. Vi har også tremmesengen og er meget glade for den. Jeg vil også gerne have klædeskabet på et tidspunkt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.