hvor internettet ikke var opfundet, altså mens mine drenge var små...ja opfundet var det nok, men ikke hjemme hos mig.
nå...det jeg vil sige er, at det her er så fed en gruppe, for det slog mig lige nu at:
dengang, når jeg brokkede mig til veninder, eller bekendte over at Christian var så og sådan, og han gik ikke, og han gjore ikke dit og dat, så kom svarene promte, ja dengang min lille kaj var lille gik han før han blev født, han snakkede også før han blev lagt til brystet for første gang...og desuden kan jeg holde mit hus rent samtidig med jeg passer børnene og manden...altså alle havde bare børn der var så meget bedre end min dovne unge...sådan følte jeg det...ikke sikkert det var sådan!
men her...nu har BM lige brokket sig, og kalaha melder at hun ikke er bedre...vi snakker slankekure, og folk indrømmer de ikke overkommer at gå forbi en kage uden at voldæde den, og folk er ikke bange for at fortælle de ikke overkommer en skid, eller at deres unger er dumme og idiotiske af og til...
jeg elsker bare disse gyldne tider, og havde i da bare været der da jeg fik Christian, så havde jeg kunne spare mig oceaner af timer på at bekymre mig!
vil ikke en skid med det her, kun fortælle jer at jeg virkelig sætter pris på er, alle som en!
Anmeld