der var engang....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

275 visninger
7 svar
0 synes godt om
1. juli 2008

Loggidut

hvor internettet ikke var opfundet, altså mens mine drenge var små...ja opfundet var det nok, men ikke hjemme hos mig.

nå...det jeg vil sige er, at det her er så fed en gruppe, for det slog mig lige nu at:

dengang, når jeg brokkede mig til veninder, eller bekendte over at Christian var så og sådan, og han gik ikke, og han gjore ikke dit og dat, så kom svarene promte, ja dengang min lille kaj var lille gik han før han blev født, han snakkede også før han blev lagt til brystet for første gang...og desuden kan jeg holde mit hus rent samtidig med jeg passer børnene og manden...altså alle havde bare børn der var så meget bedre end min dovne unge...sådan følte jeg det...ikke sikkert det var sådan!

men her...nu har BM lige brokket sig, og kalaha melder at hun ikke er bedre...vi snakker slankekure, og folk indrømmer de ikke overkommer at gå forbi en kage uden at voldæde den, og folk er ikke bange for at fortælle de ikke overkommer en skid, eller at deres unger er dumme og idiotiske af og til...

jeg elsker bare disse gyldne tider, og havde i da bare været der da jeg fik Christian, så havde jeg kunne spare mig oceaner af timer på at bekymre mig!

vil ikke en skid med det her, kun fortælle jer at jeg virkelig sætter pris på er, alle som en!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2008

ka li ja

tak sloggi, i lige måde.
jeg syntes også det er fantastisk. ved ikke hvad jeg skulle gøre uden jer(L)

Anmeld

1. juli 2008

Anja

Ja, det er ganske fantastisk at have et sted at dele både sorger og glæder og alt muligt der imellem :)

Jeg sætter meget pris på det og kan næsten ikke holde ud at tænke på, at jeg ikke kan følge med her hos jer fra fredag morgen til tirsdag aften da vi er i Berlin :)) Glæder mig vildt til Berlin, men man er vel lidt afhængig :$

Anmeld

1. juli 2008

Nadi

So true, so true :)

Synes virkelig også det er rart at høre at I andre også har det lidt hårdt indimellem, ikke fordi det er rart at I har det hårdt. Men man kan bare godt føle sig som Palle engang imelle. Og så er det sgu rart med jer! Så også en tak herfra, sætter også pris på jer ALLESAMMEN (L)

-Nadia

Anmeld

2. juli 2008

birgittemarie

Hvor har du bare ret Sloggi!! (L) Jeg er bare så glad for jer og synes, jeg har været fuldstændigt unaturligt heldig at finde sådan en helt igennem skøn bunke tøse at dele alt muligt med døgnet rundt (L) Og i det åndedrag er jeg så lige nødt til at nævne, at jeg trådte livet ud af en stakkels lille frø på terassen for lidt siden og jeg har lige grædt og grædt over den frygtelige og svært makabre hændelse :'( Nu vil jeg undlade at udpensle for så begynder jeg bare at hyle igen, men bare sige, at Michael var nødt til at aflive den efter den havde været i nærkontakt med min lede fod og at jeg er blevet fuldstændigt blødsøden og ude af stand til at bære at være årsag til nogen som helst's endeligt efter jeg er blevet mor :'( Og nu: Godnat og sov rigtig godt alle sammen og tusind tak for endnu en opløftende aften ved tastaturet (L) Knus fra Birgitte

Anmeld

2. juli 2008

ka li ja

jeg ville nok ha tudet helt vildt, men af væmmelse og skræk!!!! føj. jeg er ikke så meget til frøer:P+o(

Anmeld

2. juli 2008

linemus

Hvor er du sød, Birgitte :)(L)

Jeg synes også, det er helt fantastisk, så god en gruppe det her er. Hvor er jeg heldig at have fået piger i juli - ellers havde det ikke været det samme :)

Knus Line - der glæder sig til snart at møde nogle af jer

Anmeld

2. juli 2008

Monica

Ja...
I min RL mødregruppe er der en der ikke har internet der hjemme (ja, troede sgu heller ikke at der fantes nogen tilbage) Men hun spørger også om de mærkeligste ting... Så da ungen var 6-7 mdr, begyndte hun at spørge hvordan man selv laver mos og om det kan fryses... Og hun synes at jeg bare ved/viste SÅ meget... Wonder why??? Hvis vi ikke have hjulpet hinanden her, så var det blevt meget svære for mig at være mor.... I hverfald cornflakes mom...(L)

Gav det mening...???

Moni

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.