ja nu har jeg igen lagt vågen det halve af natten og spekuleret ..
(af en eller anden grund kan jeg bare ikke falde i søvn igen når jeg vågner der midt om natten for at skulle op og tisse
)
.. men det jeg lå vågen over i nat var at jeg igår var ved jordmor og hun skønnede min "lille" baby til at veje 3500g og da jeg var forbi føde gangen i søndags blev den skønnet til 3200g .. den har altså taget 300g på i løbet af 4 dage !!
+at de jo også kan skønne v siden af så den faktisk godt kan være endnu større ..
så er det så jeg ikke kan lade være med at tænke på hvis jeg kommer til at gå til uge 42 før der sker noget eller jeg skal sættes i gang om den så kan nå at vokse sig så stor at det rent faktisk kan risikere at ende med kejsersnit ???
men er også bare lidt bange for selve fødslen hvis den går hen og vokser sig alt for stor 
men nu har jeg så har tænkt mig at ringe til FG idag ( ved ikke hvem jeg ellers skal snakke med da min JDM har ferie og har ikke flere tider ved hende ) og høre mht om det er muligt evt at få en vægtscanning for at slå lidt bedre fast hvor stor den er eller måske blive sat igang før uge 42 ..
hvad synes i piger ?? er det bare mig der er mærkelig ??
-er virkelig bange for at der kan blive komplikationer ved fødslen hvis den bliver for stor 

Anmeld