Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har lidt nyt, bukser, hjelme osv til de små fra Hollys og Småfolk
Her er lidt billeder, er du interesseret så spørg efter str. og pris. Der er fra str 1måned til 1år ca
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Altidglad skriver: Jeg har lidt nyt, bukser, hjelme osv til de små fra Hollys og Småfolk Her er lidt billeder, er du interesseret så spørg efter str. og pris. Der er fra str 1måned til 1år ca
Hvad skal du have for disse:
Og vil lige sikre mig: Er det grønne farver? Og hvad er størrelserne?
Hvad str er bukserne...?
Ranarupta skriver: Hvad skal du have for disse: Og vil lige sikre mig: Er det grønne farver? Og hvad er størrelserne?
Nej, det er hvidt med brune kløver
Hvad siger du til 100kr + porto?
loppen82 skriver: Hvad str er bukserne...?
Mener de er 1måned eller 3måneder - tjekker lige imorgen da min datter sover i det rum hvor tøjet er
Altidglad skriver: Nej, det er hvidt med brune kløver Hvad siger du til 100kr + porto?
Det kommer an på størrelserne
Altidglad skriver: Mener de er 1måned eller 3måneder - tjekker lige imorgen da min datter sover i det rum hvor tøjet er
Hej Altidglad,
Du har haft en anden tråd med ting til salg i. Jeg kan desværre ikke finde den igen, men du havde bl.a. en rullekrave fra Katvig til salg. Jeg har skrevet en PB til dig for 4-5dage siden, men slet ikke hørt fra dig. Så nu prøver jeg her. Har du set min besked?
hvad skal du have for det på billede 1, 2 og 9 inkl porto?
og hvad str er bukserne?
Størrelse og pris billede 1+2
Så fik jeg sorterer i det og jeg har lavet en hjemmeside med alt det tøj jeg har til salg
http://www.bricksite.com/livah
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128