lettet lettet lettet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

637 visninger
12 svar
0 synes godt om
1. juli 2008

Tikki

Var til fosterhjertescanning i dag og alt så heldigvis helt helt fint ud :)- så store hjertefejl kan vi nu udelukke. D. 20. august skal jeg så til endnu en hjertescanning, hvor det så er de mindre fejl, de kigger efter.
Lægen scannede lige det hele igennem, selvom hun kun skulle kigge på hjertet og alt var efter bogen - størrelsen på hovedet, maven, knogler mv. passede med terminsdatoen.....og min moderkage lå bagved denne gang, så jeg kommer til at mærke liv langt før end med Iza - det var først i uge 25 jeg mærkede noget, fordi moderkagen lå foran.

Nå, bare lige et lettelsesuk herfra ;)

Jeg beklager, at jeg ikke får skrevet så meget herinde i tiden, men jeg er så fyldt op af undersøgelser, scanninger og så stadig natteroderi med Iza :( - jeg er bare træt.......men jeg følger med på sidelinjen.

/Jeanette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2008

ivfmarie

pheuwww.... Det var satme lækkert!! Tillykke med det!

Nu er dine skuldre vel også kommet lidt ned igen?

Marie - meget glad på dine vegne

Anmeld

1. juli 2008

Tikki

ivfmarie skriver:

pheuwww.... Det var satme lækkert!! Tillykke med det!

Nu er dine skuldre vel også kommet lidt ned igen?

Marie - meget glad på dine vegne

jo de er godt sunket :D - nu tør jeg glæde mig sådan rigtigt. Dog var der sådan en dum kommentar fra lægen. Hun sagde jeg skulle huske at få bestilt en tid til den næste hjertescanning inden min uge 22, for efter der kunne jeg ikke få en abort, hvis jeg skulle det (?) - altså, hun har lige sagt alt så fint ud, så det skal jeg sgu da ikke 8D Nå, men tænker hun bare kørte på rutinen lige der ;)

Anmeld

1. juli 2008

ka li ja

aiiii hvor er det bare lækkert at hører!!
man kan sgu ikke lade være med at være nervøs. det var dejligt det nu er overstået. nu skal det hele nok gå(L)

Anmeld

1. juli 2008

Sille

Ej hvor er det dejligt.... det er ikke til at gå og være nervøs..
(H)

Anmeld

1. juli 2008

linemus

Åh hvor dejligt :)

Knus Line (H)

Anmeld

1. juli 2008

Loggidut

tak for det, hvor var det bare dejligt at høre....så kan du jo godt læne dig tilbage og bare nyde din lille bebs i maven uden bekymring!

(L)

ork hvor var det bare en fed besked!

Anmeld

1. juli 2008

Anja

Sikke en dejlig nyhed ! :)

Anmeld

2. juli 2008

birgittemarie

Øj, hvor var det dejligt at høre, Jeanette (L) Tillykke med det og pyyyha!!

Og lægen... Jamen altså. Skøre apparat, men GODT, du ikke lod hendes ubetænksomhed tage den store lettelse, det er og selvfølgelig er der ikke noget i vejen til næste scanning heller!!

Knus fra Birgitte

Anmeld

2. juli 2008

Astrid P

Fantastisk nyhed, Jeanette. :D

KH Astrid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.