Motion

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

282 visninger
6 svar
0 synes godt om
1. juli 2008

linemus

Jeg prøver som så mange at tabe de ekstra kilo, men det er bare ikke nok. Synes hele kroppen hænger og slasker, og kan mærke at jeg vil få det meget bedre ved at røre kroppen på en anden måde end al det daglige arbejde med pigerne.

Min undskyldning plejer at gå på, at jeg ikke har tid, og når jeg endelig har noget tid, er jeg så træt, at jeg hellere må sidde og hvilke kroppen. Der er også meget arbejde med to unger, og jeg er i gang næsten hele tiden, når de er vågne. Men hvormeget har kroppen brug for hvile? Ville den egentlig få det bedre, hvis jeg løb en tur i stedet for?

Knus Line - der pt går mellem puter og børneværelse og venter på ro...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2008

Tynen

Kender det godt - For mig er det en ond, ond spiral at komme ind i.
MEN!! Man bliver faktisk mere frisk af at få rørt sig og få blodet filtreret et par omgange igennem systemet i max tempo :)

Hvis jeg for once får taget mig sammen, har jeg det så meget bedre - både fysisk og psykisk - bagefter og har mentalt større overskud.
Det er bare liiige det der med at trække løbeskoene på.. Det i sig selv er super hårdt (C)

Anmeld

1. juli 2008

ivfmarie

Tynen har fat i det rigtige! Det giver bare så meget overskud - både indeni og udenpå, at få pulsen op, bare sølle 30 minutter!
Jeg er fuldstændig "høj" efter en løbetur - og det selvom løbeturen foregår kl 20.30 efter en lang og ond dag! Når jeg kommer hjem sprudler jeg simpelthen... jeg har overskud til lige at ryde det sidste op, lægge en omgang vasketøj sammen ect ect. Og oveni ikøbet har jeg det fedt med mig selv fordi jeg føler mig sund - og det plejer at resultere i at Hr Olsen bliver glad (L)...

Så, Kære Linemus, på med løbeskoene og ud i det blå!

Anmeld

1. juli 2008

ka li ja

ja nu løber jeg ikke, men går turer(har godt nok ikke været ude et stykke tid efterhånden!!)i rask trav! og selvom det er svært at tage sig sammen og komme afsted, så er det bare rigtigt, at man har overskud til dit og dat når man kommer hjem. ja fatter det ikke. men det er fedt når man endelig får lettet røven!!!
tror sgu jeg vil slæbe min mor med ud og vade i morgen.
tak for sparket:D

Anmeld

1. juli 2008

Sille

Motion frigør vistnok endorfiner = vi blir glade

Derfor så ville du nok ha det bedre af at løbe en tur eller andet .. i hvert fald et par gange om ugen.. du skal jo også slappe af med de to rollinger du har..;)

Jeg syns jeg får mere overskud af at træne.. løber ikke men styrketræner... men kan også føle mig endnu mere svag hvis jeg virkelig er kørt helt ned...

Så lyt til din krop......

Anmeld

2. juli 2008

linemus

Tak piger. Jeg må igang... imorgen ;)

Sov godt!

Anmeld

2. juli 2008

Tynen

Godt initiativ! Håber du kommer afsted :)
I´m watching you.... (C)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.