Hostesaft...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

345 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. juli 2008

Tut

Hej piger,

Noah hoster simpelthen så meget i øjeblikket, både dag og nat. Og han snotter også meget.

Lægen lyttede på ham i fredags til 1 års undersøgelsen, og det var ikke noget "farligt"...

Er der nogen af jer der kender en hostesaft som man kan give de små?

Mette - med Noah der skal have hjemmedag hos farmor og farfar i morgen, så han kan komme lidt på benene igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2008

Siber

jeg mener at vi fik noget på resept til Johanna engang. Men fik aldrig brugt da, fordi vi læste at bivirkningerne kunne være vejrtræningaproblemer, åndenød osv. så det mente vi ikke var værd at prøve.
Når de er så små så skal det vidst nok være på resept! Jeg er ikke 100%

Vi gav hende lidt kamillete!

Ja det var ikke meget hjælp, det kan være der er nogen der er klogere end mig på det område!

Knus Siber, der ønsker god bedring!

PS er det godt at være startet på job? jeg synes det er hårdt om morgnen og jeg er mega træt når jeg kommer hjem!

Anmeld

1. juli 2008

Kaufie

Vi fik engang noget der hed salbuvent - eller noget i den dur - til William. Det var på recept og ikke decideret hostesaft, men noget, der skulle få hans luftveje til at åbne sig lidt. De snørrer nemt til så snart der er det mindste irritation, så det skulle hjælpe.

Ingen hjælp, da du jo så skal en tur om lægen igen - så det er nok et bedre råd med kamillete.

God bedring

Anmeld

1. juli 2008

Loggidut

ja Salbuvent...det var også det jeg ville sige....MEN! det smager godt...og pas på hvor i placere det...Kasper fangede min flaske i køleren da han var 2 år og drak det som saftevand... det kostede ham en indlæggelse natten over til observation på intensiv (ja det var sgu ihvertfald ikke for sjovt) :'( men der skete ham ikke noget! pas på med det, det er blodfortyndene, så giv kun lige det som står på flasken...lige salbuvent har jeg bare så meget respekt for!

Anmeld

1. juli 2008

ka li ja

ja jeg ville i hvert fald ikke få noget uden lægens godkendelse.
så snak med hami morgen:)
god bedring til bette fisen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.