Købes: flyverdragt i 110, helst MOLO regnbue farvet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
29. juli 2010

Tullebobs

Kirle skriver:

Så fik kæresten alligevel overtalt mig - ved at stirre fuldtstændigt på mig - til at byde på en 116 (den her http://www.trendsales.dk/annoncer/molo-flyverdragt/18042375?forum=351&road=&status=&search=) nu har vi budt 375+40kr og den ser faktisk pæn ud!

Men Åh er meget i tvivl og er også i tvivl om Tjalfe kan lide den Åh nu fortryder jeg helt! Er EKSTREMT dårlig til det her altså

Den er da rigtig fin - men vil altså bare lige sige, at jeg synes Molos dragter er store i str. Min søn på 5 år (om en måned) passer en 116. Jeg købte den på udsalg for 1 1/2 år siden, og troede at han kunne bruge den sidste vinter, men der var den altså alt alt alt for stor. Nu passer den

De er selvfølgelig stor forskel på børn - min søn er 113 cm by the way...

Hilsner fra Trine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2010

<3

linselouise skriver:

Ej den er da fed, og blå!!!

Hvis han ikke kan lide den, så er det jo ikke værre at du kan sælge den igen

Det er også min tanke Eller han laver et højdespring som i vinters og kan passe den sidst i sæsonen... Nu må vi se

Anmeld

29. juli 2010

<3

Tullebobs skriver:

Den er da rigtig fin - men vil altså bare lige sige, at jeg synes Molos dragter er store i str. Min søn på 5 år (om en måned) passer en 116. Jeg købte den på udsalg for 1 1/2 år siden, og troede at han kunne bruge den sidste vinter, men der var den altså alt alt alt for stor. Nu passer den

De er selvfølgelig stor forskel på børn - min søn er 113 cm by the way...

Hilsner fra Trine

Ja hej og velkommen til den forunderlige verden der er Tjalfes (2 år og 9 mdr.).

han bruger i bluser: str.8-10 i Hugin og Mugin. NameIt basis: 4-5år. IdaT: 6år. Phister og Phillona(eller hvad det hedder): 6-7år.

Jakker: Miniature vindjakke: 5år. Ej sikke Lej overgangsjakke fra foråret af som vi stærkt satser på han kan passe igen til efteråret: 7år.

Buks: uden ble:5-6år og med ble:7-8år (dog med opslag). Har et par korte shorts i sweat i 2år.

Sko:25 sandaler og de er liidt små og gummisko 28, gummistøvler 27.

Solhat: nameIt: 6-9år(er egentlig for lille men vi masser den godt ned om hovedet)

og i elefanthue Hugin og Mugin: 5år og kan ikke huske hans andre elefanthuer.

Han har brede skuldre og lange arme. Han er på størrelse i højden med en gennemsnitlig 4-5årig men bruger ble så det skal der også være plads til. Plus han stadig er lidt baby-formet for han er jo ikke så gammel. ALt det tager ekstra plads. Så derfor regner med en 110 i flyverdragt og en 116 vil være for lang i benene. Men nu må vi se hvad det bliver til.

Anmeld

29. juli 2010

Tullebobs

Kirle skriver:

Ja hej og velkommen til den forunderlige verden der er Tjalfes (2 år og 9 mdr.).

han bruger i bluser: str.8-10 i Hugin og Mugin. NameIt basis: 4-5år. IdaT: 6år. Phister og Phillona(eller hvad det hedder): 6-7år.

Jakker: Miniature vindjakke: 5år. Ej sikke Lej overgangsjakke fra foråret af som vi stærkt satser på han kan passe igen til efteråret: 7år.

Buks: uden ble:5-6år og med ble:7-8år (dog med opslag). Har et par korte shorts i sweat i 2år.

Sko:25 sandaler og de er liidt små og gummisko 28, gummistøvler 27.

Solhat: nameIt: 6-9år(er egentlig for lille men vi masser den godt ned om hovedet)

og i elefanthue Hugin og Mugin: 5år og kan ikke huske hans andre elefanthuer.

Han har brede skuldre og lange arme. Han er på størrelse i højden med en gennemsnitlig 4-5årig men bruger ble så det skal der også være plads til. Plus han stadig er lidt baby-formet for han er jo ikke så gammel. ALt det tager ekstra plads. Så derfor regner med en 110 i flyverdragt og en 116 vil være for lang i benene. Men nu må vi se hvad det bliver til.

Det er da en stor og sikkert meget dejlig dreng du har...

Den dragt vi har en model, der hedder 'Slope' og den har ikke elastikker ved hænder og fødder, og derfor skal den passe lidt mere præcist, molos andre dragter har jo elastik (mener jeg da) og gør det ikke noget at der er lidt vokseplads

Anmeld

29. juli 2010

<3

Tullebobs skriver:

Det er da en stor og sikkert meget dejlig dreng du har...

Den dragt vi har en model, der hedder 'Slope' og den har ikke elastikker ved hænder og fødder, og derfor skal den passe lidt mere præcist, molos andre dragter har jo elastik (mener jeg da) og gør det ikke noget at der er lidt vokseplads

Ja det er en stor og MEGET dejlig dreng jeg har

Det her er en polaris og den sidder rimelig til så vidt jeg ved. Prøvede en sidste år i Glade Børn på gl.kongevej men butiksdamen ville sgu kun sælge os en i str.98 i juli måned og det vidste vi bare ville blive ALT for lille til når vinteren kom så måtte gå igen. Meget syret oplevelse. Endte jo så også i en str.104 af dem så vi fik ret! (Meget rart ellers så ville vi være lidt pinlige tror jeg) men er virkelig i tvivl nu med størrelserne, jeg tror ikke at der er andet for end at prøve os frem. Vi har så købt den blå nu i 116 og må se om den er for stor eller hvad når vinteren kommer. Måske bør man også købe en i 110 for en sikkerheds skyld!!!???? Nej hvor jeg glæder mig til at han stopper med at vokse helt så meget.

Anmeld

30. juli 2010

<3

Ingen der gerne vil af med en regnbuefarvet eller skrigorange MOLO i str. 110?

Anmeld

4. august 2010

<3

twinboys skriver:

Jeg har måske en eller to til salg, men kan ikke lige huske str. pt. da de ligger pakket sammen for sidste år...

Jeg prøver dem lige senere på drengene og så hører du nærmere...

Det er Molo i gråsort...

Majbritt

Hej MajBritt - har du fået prøvet flyverdragterne endnu?

Anmeld

4. august 2010

twinboys

Kirle skriver:

Hej MajBritt - har du fået prøvet flyverdragterne endnu?

ups ups det har jeg da glemt... gør det når ungerne kommer hjem fra deres legekammerat...

Majbritt

Anmeld

4. august 2010

<3

twinboys skriver:

ups ups det har jeg da glemt... gør det når ungerne kommer hjem fra deres legekammerat...

Majbritt

Perfekt og tak

kh Kirsten

Anmeld

4. august 2010

twinboys

Kirle skriver:

Perfekt og tak

kh Kirsten

smiler var da så lidt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.