Tullebobs skriver:
Den er da rigtig fin - men vil altså bare lige sige, at jeg synes Molos dragter er store i str. Min søn på 5 år (om en måned) passer en 116. Jeg købte den på udsalg for 1 1/2 år siden, og troede at han kunne bruge den sidste vinter, men der var den altså alt alt alt for stor. Nu passer den 
De er selvfølgelig stor forskel på børn - min søn er 113 cm by the way...
Hilsner fra Trine
Ja hej og velkommen til den forunderlige verden der er Tjalfes (2 år og 9 mdr.).
han bruger i bluser: str.8-10 i Hugin og Mugin. NameIt basis: 4-5år. IdaT: 6år. Phister og Phillona(eller hvad det hedder): 6-7år.
Jakker: Miniature vindjakke: 5år. Ej sikke Lej overgangsjakke fra foråret af som vi stærkt satser på han kan passe igen til efteråret: 7år.
Buks: uden ble:5-6år og med ble:7-8år (dog med opslag).
Har et par korte shorts i sweat i 2år.
Sko:25 sandaler og de er liidt små og gummisko 28, gummistøvler 27.
Solhat: nameIt: 6-9år(er egentlig for lille men vi masser den godt ned om hovedet)
og i elefanthue Hugin og Mugin: 5år og kan ikke huske hans andre elefanthuer.
Han har brede skuldre og lange arme. Han er på størrelse i højden med en gennemsnitlig 4-5årig men bruger ble så det skal der også være plads til. Plus han stadig er lidt baby-formet for han er jo ikke så gammel. ALt det tager ekstra plads. Så derfor regner med en 110 i flyverdragt og en 116 vil være for lang i benene. Men nu må vi se hvad det bliver til. 
Anmeld