Købes: flyverdragt i 110, helst MOLO regnbue farvet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
3.646 visninger
21 svar
0 synes godt om
29. juli 2010

<3

Jo mere farvestrålende jo bedre. Vi bor på en trafikeret vej og nu skal Tjalfe op i bv her lige om lidt *gulp*.

Jeg har lidt kig på MOLO i regnbuefarvet men den er monsterdyr! Vi er ikke sarte omkring pige/drenge farver. Havde sidste år en skrigorange MOLO der vist nok var til piger men min dreng elskede den.

Hvis der er nogen som skal af med en pæn flyverdragt i 110 (MIkk-line mm i 116) så sig til, så vil jeg præsentere den for drengen og se om den falder i hans smag

På forhånd tak!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2010

wamse

Har desværre ikke en, men var lige nu inde og se på molo dragter også, men for pokker det er mange penge for en dragt

Anmeld

29. juli 2010

<3

wamse skriver:

Har desværre ikke en, men var lige nu inde og se på molo dragter også, men for pokker det er mange penge for en dragt

Jeps!! Men de er bare så gode! Vi har været uheldige med mange flyverdragter (mikk-line, twins, TTH osv) men MOLO er bare skøn! Holder varm, tør og det hele i selv de koldeste grader

Men de er så dyre og den regnbuefarvede er lige 100kr ekstra!

Er også interesseret i MALA hvis det er ...

Anmeld

29. juli 2010

twinboys

Kirle skriver:

Jeps!! Men de er bare så gode! Vi har været uheldige med mange flyverdragter (mikk-line, twins, TTH osv) men MOLO er bare skøn! Holder varm, tør og det hele i selv de koldeste grader

Men de er så dyre og den regnbuefarvede er lige 100kr ekstra!

Er også interesseret i MALA hvis det er ...

Jeg har måske en eller to til salg, men kan ikke lige huske str. pt. da de ligger pakket sammen for sidste år...

Jeg prøver dem lige senere på drengene og så hører du nærmere...

Det er Molo i gråsort...

Majbritt

Anmeld

29. juli 2010

L.J.L

Kirle skriver:

Jo mere farvestrålende jo bedre. Vi bor på en trafikeret vej og nu skal Tjalfe op i bv her lige om lidt *gulp*.

Jeg har lidt kig på MOLO i regnbuefarvet men den er monsterdyr! Vi er ikke sarte omkring pige/drenge farver. Havde sidste år en skrigorange MOLO der vist nok var til piger men min dreng elskede den.

Hvis der er nogen som skal af med en pæn flyverdragt i 110 (MIkk-line mm i 116) så sig til, så vil jeg præsentere den for drengen og se om den falder i hans smag

På forhånd tak!

Har du kigget på trendsales Kirsten?

Har fundet disse:

http://www.trendsales.dk/search/?search=;i=1;f=351%29;t=$flyverdragt$;

Anmeld

29. juli 2010

<3

twinboys skriver:

Jeg har måske en eller to til salg, men kan ikke lige huske str. pt. da de ligger pakket sammen for sidste år...

Jeg prøver dem lige senere på drengene og så hører du nærmere...

Det er Molo i gråsort...

Majbritt

hvor sødt af dig Majbritt men gråsort er jo ikke så farvestrålende Derfor må du gerne kigge alligevel for det kan jo være at vi ender her

Og det er i 110? Regner med at det er den størrelse vi skal have. Havde 104 i vinters og han er kun vokset en små 10cm til en 105-8 stykker siden da. Han er ved at få en kindtand nu så regner ikke med et pludseligt højdespring (selvom jeg ikke vil fortænke den lille mand det!!) og alle de kloge bøger siger at de kun vokser 5-10cm mellem 2 og 3 år så satser på at han kan holde sig til en 110cm... Ej nu bliver jeg helt i tvivl!

110-110-110-110-110 jo en 110 må være det

Anmeld

29. juli 2010

<3

linselouise skriver:

Har du kigget på trendsales Kirsten?

Har fundet disse:

http://www.trendsales.dk/search/?search=;i=1;f=351%29;t=$flyverdragt$;

Jeps min første søgning gik på ts og der var to stks i 110. En regnbuefarvet der var stærkt slidt og solgt i øvrigt og en i klar grøn hvis billede efterlader ret meget til fantasien

Der er dog nogle stykker i 116 (som det kan være vi ender i af desperation og panik over de tre flyverdragter sidste vinter for han voksede saftsuseme ud af det hele der) som vi også kigger lidt på, men den skal jo også være til at lege i og han skal jo selv tage den på så den skal også være overkommelig...

Men tak for hjælpe-søgningen

Anmeld

29. juli 2010

twinboys

Kirle skriver:

hvor sødt af dig Majbritt men gråsort er jo ikke så farvestrålende Derfor må du gerne kigge alligevel for det kan jo være at vi ender her

Og det er i 110? Regner med at det er den størrelse vi skal have. Havde 104 i vinters og han er kun vokset en små 10cm til en 105-8 stykker siden da. Han er ved at få en kindtand nu så regner ikke med et pludseligt højdespring (selvom jeg ikke vil fortænke den lille mand det!!) og alle de kloge bøger siger at de kun vokser 5-10cm mellem 2 og 3 år så satser på at han kan holde sig til en 110cm... Ej nu bliver jeg helt i tvivl!

110-110-110-110-110 jo en 110 må være det

Smiler ja jeg tjekker senere

Anmeld

29. juli 2010

<3

Så fik kæresten alligevel overtalt mig - ved at stirre fuldtstændigt på mig - til at byde på en 116 (den her http://www.trendsales.dk/annoncer/molo-flyverdragt/18042375?forum=351&road=&status=&search=) nu har vi budt 375+40kr og den ser faktisk pæn ud!

Men Åh er meget i tvivl og er også i tvivl om Tjalfe kan lide den Åh nu fortryder jeg helt! Er EKSTREMT dårlig til det her altså

Anmeld

29. juli 2010

L.J.L

Kirle skriver:

Så fik kæresten alligevel overtalt mig - ved at stirre fuldtstændigt på mig - til at byde på en 116 (den her http://www.trendsales.dk/annoncer/molo-flyverdragt/18042375?forum=351&road=&status=&search=) nu har vi budt 375+40kr og den ser faktisk pæn ud!

Men Åh er meget i tvivl og er også i tvivl om Tjalfe kan lide den Åh nu fortryder jeg helt! Er EKSTREMT dårlig til det her altså

Ej den er da fed, og blå!!!

Hvis han ikke kan lide den, så er det jo ikke værre at du kan sælge den igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.