Hjælp, hvad skal jeg gi' min ny nevø?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

293 visninger
2 svar
0 synes godt om
1. juli 2008

linemus

Vi skal se ham for første gang næste fredag, og han skal selvfølgelig have en lille gave. Søsteren fik cirkeline som spille"dåse"bamse, og jeg havde tænkt mig at give ham Ingolf eller Frederik, men kan ikke finde dem - jeg tror simpelthen ikke de laver dem mere.

Han er fra 10. maj, forældrene er karrieremindede og de mangler ikke noget. Det skal nok koste omkring 100-150 kr. cirka. Og så skal det helst kunne købes på nettet. Har været på Krea.dk og Lirumlarumleg, men kan ikke finde noget...

Nogle super ideer? Jeg kan ikke engang huske, da Signe og Nanna kun var 2 mdr., og hvad jeg gerne ville have haft til dem...

Knus faster Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2008

Siber

arhhh den er svær!

Men mine to tøser har altid været glad for legetøj fra lamaze (staves?) giraffen, og også set delfinen eller sommerfuglen, den kan nemlig lidt af det hele, og mener når der er 2mdr det begynder at være sjovt!

KNus Siber, ellers helt ideforladt!

Anmeld

1. juli 2008

Loggidut

hmmm...2 måneder...ja det er kedeligt, men de der til at suge tis med...altså vådlagner...dem ville jeg gerne have...ja og ellers var det nok rangler, spilledåser, uroer...?

sleebien var også et hit!
eller barnets bog...hmmm...tænke tænke...

2 måneder.....hmmm....tøj...ja det er godt nok svært...

i Ikea købte jeg sådan nogle lækre små tæpper, de kostede en 20, og det ene gav jeg væk, det andet har jeg altid i bilen, det har virkelig været et hit, både for tif og for de lidt størrere børn...og faktisk har jeg fortrudt jeg gav det ene væk!

aj jeg ved ikke, jeg vrøvler vist bare mest!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.