hvordan går det med jeres kur!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

493 visninger
12 svar
0 synes godt om
1. juli 2008

Loggidut

jeg er stadig stærk i min sag, og har stadig ikke proppet usundt i min mund!

kom fortæl fortæl

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2008

ka li ja

jeg har ædt nuggets fra ovnen i dag!! tror ikke det er skide sundt, men det er da ikke slik.. og det har jeg holdt mig fra:D

Anmeld

1. juli 2008

bette

jeg føler mig sku som super women med overdreven energi til at kæmpe for det jeg ønsker at opnå.. det siger jeg jer piger.. sikke en vilje..
sad og åd min herlige salat mens personen overfor åd rundstykke med nutella og drak kakao.. samt ville hele afdelingen have kage men jeg hoppede ikke med på vognen.. er sku stolt er jeg.. haah

har også tabt 3% fedt på en uge, som svare til 3 kg rent klam fedt.. jubii.. 8D

Anmeld

1. juli 2008

Kaufie

Jeg dumpede lidt i idag, da jeg skulle få William til at spise ostehaps.... Han kunne ikke lide det, så mor blevv jo nødt til at smage på det, så han knne se det var noget godt. Og så røg halvdelen af sådan en lille fætter...

Ellers har jeg været rigtig god igen i dag - men det er ikke synligt på vægten endnu..

Mette, der tror der sidder et par hundrede gram mere i de tunge, tunge bryster

Anmeld

1. juli 2008

ivfmarie

Bahhhh!! >(>( jEG ER SIMPELTHEN FOR SVAG OG DUM I LÅGET!!

Og så fatter jeg åbentbart heller ikke at slå den skide caps-pisse-lock fra!!??

Jeg har 17 dage til at nå min pre-preggy-vægt, hvilket svarer til at jeg skal affedtes med ca 300 gram om dagen! Og så er det bare ikke ok at spise mindts 500 gram snoller om dagen - vel!!

I morgen - i morgen....

Anmeld

1. juli 2008

ivfmarie

Mette Kaufmann skriver:

Jeg dumpede lidt i idag, da jeg skulle få William til at spise ostehaps.... Han kunne ikke lide det, så mor blevv jo nødt til at smage på det, så han knne se det var noget godt. Og så røg halvdelen af sådan en lille fætter...

Ellers har jeg været rigtig god igen i dag - men det er ikke synligt på vægten endnu..

Mette, der tror der sidder et par hundrede gram mere i de tunge, tunge bryster

hehe, ja der skal sgu nok være et par deciliter i hver - eller mere ;)

Anmeld

1. juli 2008

ka li ja

ivfmarie skriver:

Bahhhh!! >(>( jEG ER SIMPELTHEN FOR SVAG OG DUM I LÅGET!!

Og så fatter jeg åbentbart heller ikke at slå den skide caps-pisse-lock fra!!??

Jeg har 17 dage til at nå min pre-preggy-vægt, hvilket svarer til at jeg skal affedtes med ca 300 gram om dagen! Og så er det bare ikke ok at spise mindts 500 gram snoller om dagen - vel!!
I morgen - i morgen....

hahahahaa nej kender det kender det!!!! jeg åd ALT vores i weekenden, pluds lidt ekstra indkøbt... vidste jo jeg skulle holde mig på måtten længe nu:D så jeg åd taco chips med salsa og fed cheddar ost, 2 gange i lørdags lol
i morgen i morgen:)):)):)):)):))

Anmeld

1. juli 2008

Sille

Kur?????? :'( Stadig tyk og stadig rygrad som en regnorm.. never ending story..>(

Anmeld

1. juli 2008

ivfmarie

Dammit!! >(
Nu har jeg lige ædt et stort stykke kage - udelukkende fordi jeg lige har skrevet at kuren er på max fra i morgen af... Jeg fyldes af onde stemmer der råber og skriger i mit hovede så snart jeg bestemmer mig for at starte kuren op - og de hælmer ikke før jeg åbner munden og stopper noget klamt i den.

Gav vide om jeg får ro hvis jeg stopper noget klamt i mine ører i stedet for? Det bliver jeg ihvertfald ikke fed af - så det er da værd at prøve 8(

Marie - led og ked, og på vej ud i køkkenet... :$

Anmeld

1. juli 2008

ka li ja

aaajjjj marolle. så skal du fandme også smide et kæmpe stykke chokoladekage i hvert øre!!! og tage billeder!! ellerdet kan capper gøre....
hvad åd du nu????

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.